Depron: bij welke doe-hetzelf keten te koop in Belgie ???

Aloha allemaal,

Een klein vraagje vooral gericht aan de Belgen op het forum.
Waar kan ik Depron krijgen ... de plaatselijke houthandel heeft het in de rekken maar is momenteel met verlof (net als je het dringend nodig hebt) Bij de concurentie eens gaan luisteren antwoordt ---> WATTE ? Nee, dat hebben wij niet. Tja daar sta je dan :(

Ten einde raad

Al bedankt bij voorbaat ...

MULTI BAZAR NV - BRUGSESTEENWEG 199-201 - 8740 - PITTEM

en ook TAM modelbouw (al is het een tijdje geleden dat ik er nog geweest ben)

ik heb nog een stapel 3mm liggen ook

Patrick

wat heeft u nodig, ik breng het anders mee nu Zaterdag op de Fun Fly bij U in Hrentals, kan wel geen volle plaat meebrengen, maar ze halveren

Merci voor het aanbod maar -->

Ik werk vol continu ... ben nu 3 dagen thuis ... en begin vanaf donderdag te werken ... in het weekend 2 x 12 uur dus dan ga ik jammer genoeg geen tijd en/of zin hebben om te kunnen langs komen ...

Maar echt enorm bedankt ik vermoed ook dat Verboven (houthandel) na het bouwverlof dus maandag weer gaat open zijn. ... Wat zit ik nou te zeggen ... is al gedaan zeker. :?

Net ff de site gechecked ... kan er morgen misschien al terecht ...

Dom dom hun sluitingsdag is blijkbaar op maandag.

Bedankt allemaal ...

Morgen update of het probleem is opgelost.

Greetz

In Blauberg, even voorbij Herselt voor u...

www.home-flyer.com

En Albatros in Muizen (Mechelen) heeft ook steeds een voorraadje in stock.

Laat je iets weten of Verboven dit spul kan leveren? (toch die DHZ zaak in Oevel die je bedoelt?)

Ik heb in België immers nog in geen enkele dhz zaak depron gevonden.

Het blauwe erg plooibare 1 mm spul is wel bij Gamma verkrijgbaar, maar daar hebben we niet zoveel aan :cry:

Naar Verboven gebeld en aan de telefoon ....

wat is da ....? Nochtans uit goede bron vernomen dat ze het hadden. (De ceulemans van in Geel zei me toch dat ze het hadden) Volgende keer eens langs gaan met een stukje in mijn zakken.

Had ook al de mogelijkheid van Home-Flyer ontdekt ....
Ga er deze namiddag eens kijken.

Greetz

Back