Het had mooi geweest dat het iéts lichter was, maar toch goed voor elkaar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tov het stabilo zal je wel bedoelen... aileron is een ander woord voor rolroer.
Maar volgende keer proberen de hevel dus wel goed te plaatsen
Het had mooi geweest dat het iéts lichter was
Moet je toch eens een proefstukje natmaken met brandstof, zul je zien dat de lijm zacht wordt en zijn sterkte verliest....Je ziet hier trouwens ook de lijm die ik voor het depron gebruik namelijk tesa hobbylijm bij elke bruna te krijgen maar het lijmt prima en het blijft ook mooi elastisch.
Tja, een mooi voornemen maar zolang ik brandstofvliegers na het vliegen hun toestel zie aflappen met oude lappen denk ik niet dat dat je gaat lukken...Ik geloof dat het verstandig is dat ik niet te veel (geen) brandstof ga morsen.
Dat kun je schudden, die valt uit elkaar.....deze tesa lijm is waterbestendig dus dat is geen probleem. Wel ben ik er achter gekomen dat methanol prima werkt wanneer je lijmresten en lijmvlekken wil verwijderen. Ik geloof dat het verstandig is dat ik niet te veel (geen) brandstof ga morsen.
Wat is er mis met het zwaartepunt? Ik zou er (afgezien van de constructie, die me twijfelachtig lijkt) zo mee durven te vliegen....De verhouding is nu zelfs een beetje dat de achterkant wat te lang lijkt dat kun je op deze foto wel zien
![]()