Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik had wel een tekening (post 1) maar die heb ik halverwege de bouw weg gedaan want daar klopte niks meer van. Je kunt de uiteindelijke vorm nog wel terug herkennen maar op tekening was hij veel korter, dikker met kortere vleugels. http://plans.aerofred.com/img6977.htm
Ik was een van die mensen die grote twijfeld hadden bij de sterkte van de constructie, en moet zeggen dat je er een prachtige kist van gemaakt hebt. En hij vliegt goed. Dat is best een prestatie. Mooi gedaan.!
Vandaag was dan het einde van dit project gekomen.
Ik heb met dit vliegtuigje bijna mijn vliegbrevet gehaald maar vandaag na aan vlucht of 25 met dit toestel was het afgelopen en storte hij richting moeder aarde.
oorzaak is waarschijnlijk storing want hij spiraalde in een landigscircuit onstuurbaar naar beneden.
In dit filmpje onderandere de crash site van de educator en nog meer vliegleed. Met dank aan Gert voor zijn filmpje.
[URL="