Depron flying bomber

Hoi allemaal,

ook volgende foto's kwam ik tegen op het web.

De tekening is waarschijnlijk kwestie van zijaanzichten te zoeken op het web, maar hoe maak ik het best de ronding in de vleugel ? En hoe weet ik de juiste kromming.

Iemand enig idee over goede motorisatie ?

Groetjes,

Davy

wat wil je als spanwijdte ? in verband met motorisatie ,het vliegtuig op de foto heeft axi's borstelloze motoren ,duurder kan je het niet maken!!!
kleine vertraagde borstelmotoren en lipo's raad ik je aan
en de kromming in de vleugel is (als je depron gebruikt) met kleine vliegtuigje's makkelijk te bereiken door hem over de tafelrand te buigen (en eventueel balsahouten spantjes erin)voor grotere vliegtuigen kan je hetzelfde doen maar koolstof of balsa dwars in de vleugel te lijmen

Skyhigh

Hey Skyhigh,

ik schat dat het model op de foto zo tussen de 60 a 75 cm spanwijdte heeft ? 60 Cm is een mooie maat denk ik ?
Qua motorisatie moet het niet te zwaar zijn. Je moet er geen 3D mee kunnen doen. Te duur moet het ook niet zijn. Enige aanrader qua merk en type ?

Groetjes,

Davy

P.S. Dat van die buiging van depron heb ik nog steeds niet goed door, zal zeker eens moeten oefenen.

Artikel stond enkele maanden terug in Quiet & electric flight. Met bouwplan erbij. (dacht ik toch.) Vind het alleen even niet terug... :oops:

Maar ik heb het wel ergens liggen. :?

Ik zal volgende week eens zoeken.

Davy, ik heb goed nieuws voor je, ik heb zonet het tijdschrift gevonden, PB me je adres, ik stuur het met de post. (als je 't nadien wil terugsturen... :oops: ), Je mag 't natuurlijk ook komen oppikken bij me thuis. Dat spreekt voor zich.

Vriendelijke groeten, Raf.

Back