Depron Speedy Bee

- Is het slim om het tweede deel ook aan te sluiten, of is het overbodig? Het scheelt in gewicht namelijk...

Deze vraag staat nog altijd open, maar er is ondertussen wel nog een pakketje binnen.

- Het eerste pakketje was met de zender en ontvanger.
- In het pakketje dat nu aangekomen is zaten 3 servo's (5g) + batterij (30g denk ik) + een motor met voldoende props (9g motor), maar die ga ik niet gebruiken + een v-tail mixer voor als ik een keer een jetvliegtuigje bouw...
- In het laaste pakketje dat nog moet aankomen zit de bekende 19g motor van HC + een aantal props + de plush 6A regelaar + 2mm goud pluggetjes.

Hier even wat fotos van wat ik nu heb en ga gebruiken:

full

full

Dit ga ik niet gebruiken. Hierbij zitten ook de dingetjes die ik van de ontvanger gehaald heb om hem lichter te maken:

full

Ik hoop snel nog wat gevorderde foto's van het vlegtuig te kunnen posten...

Grts,

Laatst bewerkt door een moderator:
de zender die jij hebt kun je ook met een usb kabel (ook hobbycity) programmeren, dus ook v-staart, flaperons en dualrates e.d.
staat bij ''related products''
leuk model trouwens, doet me denken aan mijn oude lazybee

Groeten,'
Sam

de zender die jij hebt kun je ook met een usb kabel (ook hobbycity) programmeren, dus ook v-staart, flaperons en dualrates e.d.
staat bij ''related products''
leuk model trouwens, doet me denken aan mijn oude lazybee

Groeten,'
Sam

Bedankt voor je hulp, maar ik wist het al :p...
Ik had het er toch bijgedaan (3$) voor als het niet zou lukken met de PC...
Zeg eens welke elektronica je in je Lazy Bee had gedaan? lijkt me wel interessant.

Grts,

Wel veel dezelfde props.:o
Zorg wel voor een assortiment van verschillende spoed/diameter en ook slowflyer props.
Dat geeft meer mogelijkheden om te expirimenteren.;)

Back