Als je in een draadje reageert heb je automatisch een abonnement.
Deze kan je onder Discussietools weer afzeggen of zonder een reactie te schrijven een abbo te nemen .
Mvg Johan
I see.
Thanks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je in een draadje reageert heb je automatisch een abonnement.
Deze kan je onder Discussietools weer afzeggen of zonder een reactie te schrijven een abbo te nemen .
Mvg Johan
Aangezien mijn Tigermothje van een meter span (zie tekeningen op mvcwoerden.nl) af is kan ik beginnen aan deze trainer. Met of zonder ski´s![]()
(tuurlijk geen epoxy!![]()
Ik denk dat ik de vleugel trouwens niet taps toe laat lopen aan de uiteinden. Ziet er oerlelijk uit.
Die Paul René Jørgensen kan zowieso niet zo netjes bouwen vind ik .... laat m lekker recht lopen aan de eindjes en zet de vleugel een tikje in V-stelling denk ik.
Ook maak ik de vleugel nog iets langer.
Ik zet in bijna alles die 19 grams 2200 KV motortjes van RCtechnics. Trekt als een gek.
Dit is het motortje wat ik bedoel trouwens.
2204/14 Brushless Outrunner 1400KV (19 gram)
V-stelling is toch niet zo moeilijk. Precies in het midden (waar de naad loopt) de delen iets schuin op elkaar lijmen en desnoods verstevigen.![]()
Voor de scharnieren ga ik verpakkingstape gebruiken, voor alle roeren. Eens kijken hoe het zich houdt.
Freek
kun je het depron niet gewoon buigen, je weet toch wel dat depron 1 kant soepeler te buigen is dan de andere kant ?????![]()
Depron met warm water overgieten, dat zou de klus moeten klaren, ik denk dat depron ook in 1 richting mag / kan gevouwd worden.