Depron trigger

renegade_website_013.jpg

origineel

04062007108.jpg

het begin van het ontwerp

04062007109.jpg

weer een stap verder.

ik heb zelf ff een aandrijf as in elkaar geflanst en die aan een typhoon 6/15 gezet.
de prop is een 43 mm meen ik en hoop dat dat gaat werken.

hier nog de link waar ik dit van daan heb. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=486802

Tsja, dikke 45 Mph ! best netjes.

Deze doet er overigens nog een aardige schep bovenop
[/media] 120 Mph !!! 8O das bijna 200 Km/h

je hoort die gast ook: "oh my god !"
Ik ben zelf ook geinspireerd geraakt, dus donderdag maar eens beginnen met bouwen.

Groetjes, Jesse.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jörg (en z'n team) gebruiken epoxy rompjes, bij de snelheden, die deze boten halen is depron niet stijf genoeg.

De video is een oudje, het record is inmiddels alweer scherper gesteld (ook door Jörg).

Groeten, Jan.

Lijkt me idd niet dat dat gaat lukken met een depron rompje, maar het blijft gaaf om te zien :D
45 Mph (=72 Km/h) is denk ik al een HELE prestatie met een rompje van depron.

Groetjes, Jesse.

let op dat de romp niet alleen depron is..
de raak vlakken worden bekleed met 0,5 mm hout.

er zijn meerdere toppics op rcgroups..
weel alles eerst goed door en bekijk alles goed anders zal het voor geen meter varen.

greetz jaimy

Wat voor soort brushless motor gebruik je? Zit er over na te denken om ook zon boot te maken, vanwege de snelheid.

Hee dat is de renegade rigger :)!
Zit al heel de tijd te twijfelen of ik die wel of niet moet kopen.. Zeker omdat er nu op een filmpje van de makers een nieuw project te zien was.. en ook omdat ze al een hele tijd geleden over waterkoelen hadden gesproken maar daar heb ik nooit meer iets van gelezen..

Veel succes met het bouwen, ben benieuwd hoe hij gaat bij jou :)

sow die van raymond1 gaat ook hard:o wat is de topsnelheid?

Back