Depron vliegtuig maken :S

• Topicstarter Topicstarter Rc_Roni
  • Startdatum Startdatum
R

Rc_Roni

Guest
Hallo, zoals je wel kan zien wil ik een depron vliegtuig maken.
ik heb al een paar platen van depron liggen.
Ik heb ook een Speed 400 motor gekocht met een vertraging van 1: 2 -nogwat. en een prop waarop staat : 17.5/ 16 cm.
3 microservo's
mini-ontvanger
2 lipocellen

maar ik wil er 1 van depron maken, maar mijn vraag was dus, of het vliegtuig niet te zwaar wordt met al deze dingen.

en als het toch kan, zou je me dan even kunnen vertellen of uitleggen hoe ie er dan ongeveer uit zou moeten komen te zien. Zoals de vorm van de vleugel, hoogdekker ( neem ik aan ) of laagdekker, hoe groot ongeveer. ( kheb nog nauwelijks vliegervaring )

Alvast heeeel erg bedankt

P.S. ik heb niet echt verstand van vliegtuigen :oops:

Mvg Rc-Roni

Hallo, hartelijk bedankt voor de site :D .
Ik zal het eens proberen.
:wink:
MVG Ronald :D

Dag Roni,

Als je met alle geweld zelf wilt leren vliegen (ik deed het, maar raad het niemand aan), maak het je zelf dan niet onnodig moeilijk door ook nog eens met een eigenbouw kistje te beginnen. Er zijn werkelijk goedkope kistjes te koop, die in dit opzicht beter voldoen dan de Divine en dergelijke. Als je het ding niet helemaal lekker afgesteld krijgt dan denk je dat je niet vliegen kunt en als je niet vliegen kunt is invliegen ook een probleem, niet? Daar komt bij dat zo'n Divine helemaal geen kistje voor beginners is.

Kijk naar de langzame kisten van GWS, Multiplex en Graupner, bijvoorbeeld. Een Movie star van Multiplex bijvoorbeeld kost geen vermogen en is daadwerkelijk wat beter om je eerste stappen mee te zetten. Een Tipsy van Graupner is ook een E-vliegtuigje dat kan zweven en de GWS Tiger moth is ook erg langzaam, maar wat kwetsbaarder en zweeft niet. Ik zou je een Movie star willen aanraden. Toevallig ken ik een mannetje of drie, die zichzelf daarmee hebben leren vliegen. Ze kunnen het nu een beetje (althans met een dergelijk kistje)

Back