Depron waar in Friesland te koop

Depron waar in Friesland te koop.
Ik kom erachter dat winkels Depron niet versturen.
Wie weet waar in Friesland Vliegtuig materialen te koop zijn.

alvast bedankt

Bert

Hoi Bert,

Ik was onlangs bij de kwantum, daar lag een pak ondervloer voor parket.
Het was donkergrijs, 5 mm dik en volgens mij vrijwel identiek aan depron.
Bij de doet het zelverd hier om de hoek ligt hetzelfde spul in licht blauw en 3mm dik, volgens mij voor 20 euro.
Als je 2 op elkaar lijmt heb je 6mm en kun je naar hartelust bouwen. Werkt perfect, ik heb er zelf een dubbeldekker mee in elkaar gefrutst, prima spul!

Succes ermee

Groet,
Andreas

de Firma Depron maakt zelf geen losse platen meer, en heeft de productie "verkocht" aan Selit in Duitsland SELIT Dämmtechnik GmbH (de makers van Selitac, een op Depron lijkend product) ... deze leveren nu alleen nog de witte Depron® platen speciaal voor de modelbouw DEPRON Print und DEPRON Aero » *Startseite... en die vind je helaas niet meer bij de Parketboer ... ook de zo her en der nog verkrijgbare zwarte "depron" wordt steeds zeldzamer in de parkethandel ...

bestaat echt wel.
hier verkopen ze ook platen speciaal voor de modelbouwers als je een beetje goed zoekt op de site.
nadeel: je moet hele grote hoeveel heden kopen
Depron

maar het spul van de kwantum werkt prima. mijn mesjes slijten er iets harder aan omdat het wat taaier spul is, maar heel degelijk. dit spul is zeker aan te raden om vliegtuigen mee te maken (als vervanger voor depron dan).

bestaat echt wel.
hier verkopen ze ook platen speciaal voor de modelbouwers als je een beetje goed zoekt op de site.
nadeel: je moet hele grote hoeveel heden kopen
Depron ...
Nee, voor vloerplaten en "modelbouw" Depron® wordt je doorgelinkt naar de website van Selit ... die verkoopt het in doosjes van 60 (2mm) 40 (3mm) en 20 (6mm) ... in platen van 800x1250 mm (ook voor display's in bedrukbare versie, met speciale toplaag in 700x1000mm platen van 3,5,6 en 9 mm dik te leveren) ... Depron zelf levert ook bedrukbare platen, maar dan met een papierlaag aan beide zijde ...

Jammer dat dat draadje al erg oud is (1e posting van 2002) en alle parketboeren al helemaal geen Depron meer leveren ;-)

Ik weet er in Friesland helaas geeneen. Alleen rond mijn woonplaats weet ik er een paar, zoals RC-addict (tegenwoordig in Ammerzoden) en de Hobby-in in Waalwijk.

Forumsponsor "De Carbonwinkel" (met advertenties) sandwich materialen (2) - Carbonwinkel.nl levert Depron® en verstuurt het ook (ze moeten wel, want ze hebben geen "stenen" winkel) ... niet echt goedkoop, maar als je daar mee een +100 km autorit uitspaart is het snel terugverdient ... ;-)

Back