Depron zweefvlieg help

Hoi
heeft iemand een mooi plan van een 6mm depron zwever

heb de dizzybird geprobeerd maar hij zweeft niet van alles geprobeert maar Het wil niet.

eerst even: kan je aangeven wat er mis gaat met de Dizzybird?
Natuurlijk moet je een volgend kistje bouwen, maar die Dizzybird moet je aan de praat kunnen krijgen, toch?:smile:

heb hem ook ingekort denk dat het daar aan ligt, maar de depron dynamite ligt al te drogen even servo's inbouwen en klaar is ie

full

dat heb ik zelf ontworpen.... er is geen plan van ;) maar ik kan wel alle afmetingen en benodigdheden en specialiteiten erbij vermelden...

op de foto mankeren de rollen nog...
maar dat zijn mooie stroken van 2cm verstevigd.

een vliegende vleugel met een half symmetrisch profiel :)

is van 3mm depron met gewoon een 3mm depron legger ingelijmd in een I vorm.

ik heb nu ook 6mm depron gehaalfd om ribben te maken voor een klein DLG achtig model zwevertje te bouwen.... maar kheb nog geen tijd gehad :)

oh ja.... de vliegende vleugel is ingevlogen geweest op de helling, en het lukte aardig goed met 5beaufort ;) alleen vloog hij soms achteruit in de eerste vlucht. maar met wat gewicht zal t wel vliegen ;) als iemand interesse heeft.... ik heb hem op 2daagjes gemaakt rustig aan :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding !

ben nu bezig met een depron dlg allen de uhu por is OP :-( nu moet het met de action lijm dat duurt wat langer

maar die lijm van de action is wel veeeel goedkoper dan uhu por ;) en voor mij blijft da t zelfde.... men ding valt toch nie uit elkaar...

ik denk dat ik hem binnenkort nog eens ga bouwen, maar dan een carbon ligger er door ipv een vuurhouten :) maar ik wou voor de eerste wat flexibiliteit.... omdat ik vaak hellingvlieg, en landen is daar al wat delicater :)

Back