Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo John, ik heb ze besteld bij aerotronic.nl ik was al een tijd op zoek naar nieuwe lipo's ik heb een HBK2 hier heb ik 1500 ma 11.1v 15c lipo voor nu heb ik een nieuwe motor gemonteerd van 20A nu was ik op zoek naar nieuwe lipos flightpower vind ik wel duur nu zag ik deze desire lipos 2200Ma 11.1v 22C voor een prijs van 39 euri dat is vergeleken met een fightpower bijna 20 euro goed koper, dus waarom niet. ik heb ze nog niet in huis maar zodra ik meer weet over de prestaties laat ik dat meteen weten. dus vandaar of iemand er ervaring mee heeft qua prestaties en levensduur, hoor ik dat natuurlijk graag
Desirepower wordt voornamelijk gebruikt in de VS en blijken erg goed te zijn, lijken een beetje op Outrage. Presteren beter dan flightpower volgens de forums in de VS
Worden gemaakt in Korea DESIRE Power Co.,Ltd.
Helaas hadden ze geen interesse voor sponsoring en naamsbekendheid in Nederland ...
Desire komt gewoon uit China. Desire is puur een trading company, en heeft zelf geen fabriek. Accu's worden geproduceerd in Xi'an, en door verschillende bedrijven geconfectioneerd tot pakketten voor de modelbouw.
DESIRE Power, As a leading RC LiPo (up to 38C or higher discharge rate) and NiMH battery manufacturer and exporter in Hong Kong , established in Year 2001,
various batteries widely used for RC airplanes, helicopters, boats, cars and other toys, as well as electric bicycles and motorcycles, and power tools.