deze set gekocht voor X650 van xairplane

Heb deze set aangekocht (voor mijn quadcopter X650), iemand ervaringen mee ?

Transmitter -TS352 5.8G 500mw
Receiver -RC305
11dB High-gain Panel Antenna

tx-rx.jpg

Hmmh volgende keer misschien eerst vragen en dan kopen. Ontvanger en patch zijn wel redelijk. Maar die zender is echt bagger. Het is een opgevoerde zender. Vandaar ook de koeler erop. Je had beter voor een 600mw immersion rc 5.8 ghz zender met een compatible ontvanger. Maarja de buy button is al ingedrukt.

Tja, kan zijn maar ben voortgegaan op talloze reviews en tests van voornamelijk Amerikaanse en uk forums en daar kwam die transmitter toch zeer behoorlijk uit hoor.
Ik ben zeker niet over 1 nacht ijs geweest en serieus wat tijd in het opzoeken en vergelijken gestoken.
Maar ja kan zijn dat je gelijk hebt, dat zal ik dan
nog moeten ondervinden.

Oh het zal zeker werken. Zonder meer. Maar voor niet al te veel extra geld zijn er dus kwalitatief betere.setjes samen te stellen. Mocht je problemen hebben met dit setje willrn we je natuurlijk graag helpen.

Welke ontvangers werken met de immersion zender dan?
Ik kan alleen maar de duo5800 bestellen

Mocht je voor een immersionrc 5.8G willen gaan ik heb er nog 3 op voorraad.

gr

Roel

Ja, deze Airwave heb ik, maar ontvangst 0,weinig.
Met een immersion ontvanger... prima.

De Airwave ga ik maar gebruiken om antennes af te stellen. Als ik de ander kant van de kamer haal, zijn de antennes perfect. En dan nog het 30 db verzwakkertje op de zender... kan ik een rijkwijdte test doen op de tafel...

Heb dan het gevoel dat je er een hebt gekregen met een fout. Leveren normaal gesproken gewoon goed spul bij fpv.co.uk

Klopt, het is/was gewoon een DOA. Echter toen ik ontdekte dat er iets verkeerd was met de ontvanger, heb ik hem open gemaakt en een modificatie uitgevoerd (voedings weerstandje verwijderd van de antenne (om een versterker te kunnen voeden).
Maar dit hielp niets. Dus garantie ook weg.

Nou ja, goede leerschool en het terug sturen is ook niet kostenloos. Ik wacht nu op de UNO van Immersion (of een DUO versie 2... twijfel twijfel).

Hmm, meer mensen met problemen met de airwave? Ik was er net uit dat ik deze wilde gaan aanschaffen icm een ImmersionRC 5.8 Tx maar nu lees ik dit en ga ik weer twijfelen...

Back