DF04 receiver op een ECO Piccolo heli

• Topicstarter Topicstarter Dutch_Razor
  • Startdatum Startdatum
D

Dutch_Razor

Guest
Hallo,

Ik wilde graag even weten of het mogelijk is om de DF04 receiver-ESC-gyro ook op andere helicopters te gebruiken?

Ik heb namelijk interesse in de ECO Piccolo V2, maar zo'n piccoboard is nogal duur.

Of zou het beter zijn om gewoon een losse gyro te kopen? Want ik heb nog wel een pico-ontvanger 2 ESC's en een accu liggen...

Bij voorbaat dank!

Het is mogelijk die electronica op die piccolo te gebruiken, maar een losse gyro met dat andere spul is nog beter.

Thx.

Ik zie hier net dat er ook piccoboards van 50 euro zijn (slechts 4 kanaals), of is dat eigenlijk ook niets?

Want het lijkt me toch een stuk zwaarder 2 losse ESC's, 1 receiver en een gyro?

is vaak wat zwaarder ja, maar het ligt er ook aan hoe je het uitvoert. Op een picolootje hoef je niet per sé een GY 240 van Futaba, of een 401... Wel handig als je zeker weet dat je verder gaat met grotere heli's en geld over heb.
Ander kan je ook gewoon een PG-o3 kopen. werkt ook prima. moet je wel een losse mixer kopen als je dat niet op de zender heb.

en anders gewoon een picoboard idd.

Hey die PG-03 is goedkoop , thx! :D (40 euro?) Hmz 19,90 Ebay uit Hongkong maar dat lijkt me toch niet zo'n goed idee.

Ik heb een Robbe FX-18 zender ik denk dat ik daar wel heli mix op kan isntellen?

Wat is eigenlijk het verschil tussen zo'n dure en zo'n goedkope gyro? Is dit puur de betrouwbaarheid of is de kleine gewoon te zwak? Of ligt het aan features als heading hold en tail lock (wat dat ook moge zijn *noob alert* )>

Back