DH 82 en nu verder

na de bouw van de Value planes DH82 TigerMoth
zit ik vast de op bouw weet ik niet meer klinkt vreemd maar het is niet anders. Na kort Ziekenhuis bed van 1 week ben ik de weg kwijt. Het is de manier waarop de vleugels gespannen moeten worden, V-hoek van 4,5 graden en 2,5 graden kanteling dus leading edge hoger dan trailing achterkant geld dit ook voor de brandstoftank en boven vleugel en dan de spandraden hou krijgen jullie dat voor elkaar met de 6 kabels voor de close loop voor xe achterkant was ik al twee weken zoet.kan iemand mij helpen omgeving Emmen

Ik zou graag willen, maar begrijp niet precies wat het probleem is . . .

ben ik de weg kwijt

We zijn allemaal wel eens even de weg kwijt?

upload_2022-12-11_12-38-50.png

(Uit Kronenburg Park.)

Maar zonder gekheid.

Je wilt vleugels spannen?

Wat zegt de manual?

Foto?

jan.

Uit mijn hoofd boven vleugel 2 graden v stelling . Heb je de struts op maat gemaakt volgens tekening .dan zijn de onder vleugels 4 graden . Ik heb toendertijd de vleugels 1 graden tip verdraaiing gegeven .

GEEN BESCHRIJVING HIER OVER
maar op div forums alle maal verschillende maten en instellingen.van TC ,Severin enz.
na het krijgen van een 2e herseninfarkt kan ik best wel wat hulp gebruiken
ene z3gd dit en de andere dat wat is de meest makkelijke en manier om dat te krijgen.
de vleugel op hanging is zeer flexibel dus moet ik met de staal kabels op juiste maat krijgen
een indencimeter is onderweg de pro van e-flite digitaal.

meer met de close loop systeem al 20 mtr (staalkabel 0.8mm 20kg)verder en 2 weken zwoegen is dat voor elkaar,
met de vleugel instelling geen beschrijving op papier dus hoe gaat dat te werk.
daarom de vraag om hulp (storing linker hand)

Back