Die nieuwe Kleine Henseleit????

ziet er in ieder geval erg leuk uit, 3dnt techniek, electro motor.

waar heb je die foto vandaan getoverd roel ?

Hallo,

Het is nog niet 100% zeker of dat de nieuwe kleine NT is. Ik heb deze foto op een duits forum gevonden. Het zou ook kunnen zijn of dit een heli is die iemand zelf gemaakt heeft.
Zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.

Groeten
Roel

de techiek/looks is op het oog wel afgeleid van de NT zo te zien, of erdoor geinspireerd :)

Hey, maar dan stond hij ook al in de 'Model Helicopter World' van december.

Blz. 54.

Ik heb helaas geen scanner.
Is een verslag van een elektro meeting in Melle, Duitsland.
Is een omgebouwde NT, staat bij dat ene Stefan Plochinger hem heeft omgebouwd. Power komt uit 3 lipo packs met meer dan 15 min 3-d power.

Het is maar een klein plaatje dus ik het kan ook wel een net iets andere zijn.

Elwin

Hallo,

Om alle verwarringen ook maar meteen op te helderen.
Het is GEEN Henseleit produkt.

Ik heb net even met Henseleit gebeld, en hij heeft mij duidelijk gemaakt dat zijn "kleine"heli niet op de NT lijkt en er nog geen foto's van zijn.

Vanaf 1 Mei worden er foto's gemaakt op een heli Treffen in duitsland waar de heli voor het eerst tentoon gesteld wordt.

Verder kan ik jullie meededelen dat de Heli naar alle waarschijnlijk heid vanaf 1 JULI leverbaar wordt. Ik heb reeds zo'n heli besteld en hem nog niet eens gezien. :?

Reserveren van de heli kan bij mij, omdat ik ook deze heli zal importeren.
Als ik meer weet van die Heli, dan laat ik het jullie zo snel als mogelijk ook weten.

Groeten
Roel

Beetje verwarrend...
Het word toch een 50er? Als hij er is wil je dan een apart draadje met heel veel foto's maken :P ? De 3dnt vind ik de mooiste heli die er is.

Groeten Laurens

Ha Roel,

Als je spul overneemt van www.rc-helicopter.org dan wel goed lezen eerst.

Henseleit heeft al maanden geleden bekend gemaakt dat de nieuwe 50'er/Elektro geen verkleinde NT kopie zou zijn. Maar wel duidelijk herkenbaar zou zijn als een Henseleit. Zijn laatste bericht was dat de heli in enkele minuten om te bouwen was van Elektro naar brandstof.

De Heli op de foto voldoed aan deze 2 criteria duidelijk niet.

De bouwer van dit model weet ook nog niet goed wat hij er mee gaat doen, ivm produktie dan. Dat was wat ik van z'n duits begreep dan. Jammer genoeg heb ik de heli ook niet zien vliegen.

Goed om te horen dat Jan de release datum nu enigzins heeft vastgesteld, op welke Treffen is de 1ste publicatie precies. Ik wil zo'n ding eerst toch eens liever in het echt zien en horen. Voordat ik er 1 of 2 bij hem bestel.

Groetjes,

Rick

Hallo Rick,

Ik weet het sorry, om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen heb ik ook Jan Henseleit zelf even gebeld en geïnformeerd.

Toen ik in het Duitse forum las, was het nog niet zeker of dat de nieuwe Henseleit was, daarm heb ik ook geschreven dat ik het niet zeker wist.

Als ik precies weet welk Treffen het is waar de Heli tentoongesteld wordt, zat: Ik er waarschijnlijk toch zijn. En tuurlijk foto zelf of laten maken.

Maar de Datum van de "kleine NT" zo noem ik hem maar even is rond 1 Juli. En kan natuurlijk bij Jan besteld worden, maar ook ik kan ze reserveren.
Zo gauw als ik meer weet, laat ik het iedereen weten hier in het Forum.

Groeten,
Roel

Back