Diefstal container met maaimachine Lenticularis Lelystad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wederom is de modelvliegclub Lenticularis in Lelystad zwaar gedupeerd.
Was het eerst het clubgebouw dat in de brand gestoken is, nu is vorige week onze complete container met maaimachine gestolen.
Het was de dieven waarschijnlijk te doen om de maaimachine.
Een aantal malen is getracht de sloten en grendels te forceren wat niet is gelukt en nu hebben ze maar de hele container meegenomen.
Een brutale laffe daad en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Hou jullie ogen en oren open hieronder de foto van de container en de maaimachine.
Het is niet de bedoeling hier een discussie te openen maar een tip in een pb is altijd welkom.
Mochten jullie nog een maaier weten voor weinig dan graag een tip.

Bedankt
Ton

P1110618.jpg

IMG_1257.jpg

P1110428.jpg

Gezien de sporen zat er een hijsoog aan de voorkant van de container?
Ze hebben waarschijnlijk gewoon met een haakarmwagen het hele ding op de auto getrokken (ik heb in mijn werk nog wel eens met die dingen te maken)
Eventueel gewoon met een kabel aan de onderkant
Dat moet opvallen, zo'n wagen met een container die niet vast staat...

En idd, hij ziet eruit alsof er hele interessante zaken in staan
is dat het niet geweest, doet de ijzerprijs momenteel ook best een hoop.
De maaimachine mag voor de club misschien veel waard zijn, ik geloof niet dat ze daarvoor zoveel moeite nemen
Zoveel is een grasmaaier in de handel ook weer niet waard...

En je weet het toch niet, bij het bedrijf waar ik werk hebben ze een tijd geleden een container aan de zijkant compleet open gezaagd (er stond een stukje beton voor de deur)
Een andere container knippen/slijpen ze het complete slot er vierkant uit

maar diefstal van container en grasmaaier van jullie das erg zeg,
dat is wel voorbereid geweest
niet elke dief heeft een vrachtwagen in zn binnenzak zitten naast zn koevoetje,
is er een tankstation/winkel/bank/tunnel in de buurt met camera toezicht zodat je misschien daar een truck op de beelden kan zien voor bij rijden op de aan afvoerwegen ??!!
en is deze grasmaaier een idee,zag ik op google hahhaa

grasmaaier_fiets2_2.jpg

Laatst bewerkt:
Nog niet zo lang geleden is bij de G&EVVM de container waarin de maaier staat, met een slijptol opengemaakt. Maar kennelijk was een maaier niet waar ze op hoopten, ze hebben hem laten staan.

[mod] Heren, mag ik jullie erop attent maken dat stemmingmakerij niet op prijs wordt gesteld, beledigende opmerkingen aan het adres van bepaalde groepen, het op de korrel nemen van religie evenmin.

Het is de eerste en laatste waarschuwing ter zake. Berichten werden verwijderd,

Pb's hierover worden vakkundig in de klikko gedumpt want het is duidelijk.

Heb je een info die kan bijdragen tot het oplossen van deze verfoeilijke diefstal, ga je gang in dit draadje, insinuaties doen we niet aan mee.

[/mod]

[mod]en hiermee sluiten we deze draad gelet op de polemiek die het veroorzaakt.....[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back