Dieplader met stuur assen.

Hoi allemaal.

Ik heb al een tijdje een verlaagde bruder dieplader die ik graag aan zou willen passen met 1 of meerdere stuur assen alleen nu had ik al gekeken op Google en video's op YouTube maar ben mijn idee nog niet ergens tegen gekomen. Mijn idee was zelf om een soort stuur as te gebruiken van tamiya en het dan met een servomotor aan te sturen.. allen is de vraag hoe zou je dat het beste kunnen doen als je ontvanger in de truck zit.. ik wil de bruder bandjes het liefst orgineel houden maar dan gestuurt. Ik zat te denken om het zelfde idee te gebruiken als Jeroen had gedaan met zijn city trailers. Tips en opmerkingen graag reageren:) groetjes het rc groentje Benjamin

Hoi Benjamin,

Ik heb voor een paar euro aan spullen van de karwei, 3 perfecte stuurassen weten te realiseren, kijk even naar onderstaande foto's:

SDC15471-klein.jpg

He as middenstuk is van 10mm aluminium u-profiel, de stuurstangen waar de wielen aan komen ook, en de wiel zijn bevestigd met een 4mm boutje.

SDC15481.klein.jpg

Voor de aansturing heb ik een servotester gebruikt die via de kingpin en 2 tandwieltjes wordt aan aangestuurd.

SDC15477.klein.jpg

Conclusie:

Goedkope oplossing, en makkelijk zelf te maken met normaal hobby gereedschap, zoals ijzerzaagje, boormachine, metaalvijltjes, en wat modelbouw geduld.

Back