dieplader met zwanehals

Hallo Allemaal
Ik heb inmiddels de velgen en banden binnen maar nu ben ik op zoek naar luchtvering hier voor heeft een van jullie een adres waar ik deze kan kopen
een paar ken ik wel zoals wetronic /mini-trucks maar die hebben niet wat ik zoek

Bijlagen

• $(KGrHqNHJEwE-uwKHetMBPvJeycSlw~~60_12.jpg
    $(KGrHqNHJEwE-uwKHetMBPvJeycSlw~~60_12.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 556
Laatst bewerkt:
bedankt maar daar heb ik niets aan deze zijn te groot Carson banden zijn 82 mm hoog en ik moet ongeveer 60 mm hoog hebben

ik heb deze dieplader en op deze velgen passen de wedico banden en die van carson zodat de dieplader dus geschikt is voor zowel wedico schaal als als tamiya. Het achterbed en de assen zijn voor een tamiya wel iets breder dan die voor wedico

Laatst bewerkt:
Oke bedankt kon zo niet de velgen zien die er bij horen maar ik heb Wetronic al een mail gedaan
Weet 1 van jullie ook nog een adresje voor stickers voor achter op de trailer
Ik weet dat er in ede op die modelshow Europe ook iemand was en die verkocht daar stickers speciaal voor 1:16/1:14 trucks alleen weet is zijn site niet meer dus als 1 van jullie die weet hoor ik dat graag en anders moet ik even wachten tot 18 maart

Laatst bewerkt:
Hallo RC NNMG.

Gewoon negeren zulk commentaar.
Je ergert je er alleen maar aan.

Reinier

Ps. zet je naam er een keer onder.

Hoi hero ik denkt dat je Dennis bedoelt.hier op het forum zeagle is zijn naam. Hij was toen ook bij raco2000.

moet je even aan zeagle vragen, zoek even op zeagle op dit forum.
hij heft mijn stickers ook gemaakt.

dit soort negatieve berichten zit niemand op te wachten LATEN WE DAAR NU EENS MEE OP HOUDEN je kunt ook gewoon reageren -------------------- QMAVERICK-----------------------

Hallo RC NNMG.

Gewoon negeren zulk commentaar.
Je ergert je er alleen maar aan.

Reinier

Ps. zet je naam er een keer onder.

Hoi Reinier
en je hebt eigenlijk wel gelijk je zou er niet op moeten reageren maar soms

Ik wilde eigenlijk via PB reageren, maar gezien jullie het ook openbaar houden, dan maar in de thread...

Hero, ik zal maar denken dat je een slechte dag hebt, gezien je zwaar overtrokken reactie, ik mag het toch jammer vinden als jij mijn geboden antwoord niet op prijs stelt? Over normaal reageren gesproken, ietwat overdreven dat gebruik van de Caps Lock, vind je zelf ook niet?

En dan springt er altijd een meeloper op om je te sussen, hoe lief...

Ik hoop dat je de volgende keer op de baan weer je vrolijke zelf bent.

Met vriendelijke groet,

Edu

Back