diff olie RC8T

Zelf rij ik met 7000 voor, 10000 midden en 5000 achter.
Als je zulke dikken olieën gaat gebruiken als je schrijft gaat hij waarschijnlijk continu op z'n achter wielen en rijd hij niet echt lekker de bocht in.

als je echt wilt gebruiken wat je schrijft zou ik 15000 voor/achter en 50000 center doen ik ken mensen die met 100000 in het center naar de track gaan dus om te bashen moet dat ook lukken zeker bij het bashen wil je wat meer kracht op de achter wielen

mvg nvt

hoewel ikzelf in de truggy met de zelfde verhoudingen als sebas rijd maar dit is meer voor de track
om te bashen zou ik gewoon het center diff vullen met een iets dikkere olie zodat je meer kracht op je achterwielen krijgt

nvtuning, zijn dat mensen met een E-Revo toevallig?

sebashpi, voor bashen is dat veel te licht, je wilt je diff wat strakker zetten dan met racen zodat je niet te snel vast loopt.

Je set-up lijkt me best ok, je diff werking zal beperkt zijn maar dat is net wat je wilt met bashen.

nvtuning, zijn dat mensen met een E-Revo toevallig?

sebashpi, voor bashen is dat veel te licht, je wilt je diff wat strakker zetten dan met racen zodat je niet te snel vast loopt.

Je set-up lijkt me best ok, je diff werking zal beperkt zijn maar dat is net wat je wilt met bashen.
nope rc8te truggy en ik ben het niet :p

mvg nvt

Back