Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit gaat misschien stom klinken, maar ik vraag me altijd af hoe je weet welke brandstofslang je voor welke motor moet gebruiken. Ik heb nu bv een Saito 125 en Saito 91 4-takt... Hoe weet ik welke dikte de "holte" van de slang moet hebben zodat de motor goed trekt?
Als maatstaf kan genomen worden dat de stelnaald nog goed reageert. Als dit niet meer het geval is, dan is OF de slang te dun, OF de tankdruk te laag (verstopte uitlaatnippel), OF de tankpendel verstopt, OF de sproeierbuis verstopt, OF de carburateurconstruktie ondeugdelijk voor de motor, OF.....
Nee hoor, valt wel mee.
Voor vrijwel alle methanol motoren geldt dat de gewone siliconenslang die je in de modelbouwwinkel koopt, goed genoeg is.
Pas bij heel grote motoren of heel lange slang, krijg je mogelijk problemen.
In geval van twijfel, gewoon de ruimste slang nemen die nog betrouwbaar op de aansluitnippels wil blijven zitten. Want anders had de constructeur wel dikkere nippels gemonteerd.....