Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met andere woorden:
Hoeveel ampère (A) trekt je moter? Vaak is het normale verbruik en het piek verbruik door de fabriek opgegeven. Als het goed is weet je dit want je regelaar is als het goed is sterk genoeg om het verbruik van je moter aan te kunnen....toch?!
Jakko
Dat stelt weinig voor. 1,5 mm2 zou moeten kunnen. Hoe dikker hoe beter wat weerstand betreft. Afhankelijk van het model is het gewicht natuurlijk wel van belang. Ik gebruik in al mijn modellen behalve de Discus gewoon 4mm connectoren met een draad (ik dacht 3,3 mm2) die de connector (het soldeer punt) goed vult. Dan zit ik redelijk safe. Als het kan gewoon lekker dikke draad gebruiken.
Op een shockflyer met een motor die 6A trekt maximaal, gebruik ik .5mm draad. Met 'printpennen' als connectortjes.
De weerstand is afhankelijk van doorsnede en lengte. Er is natuurlijk wel een maximum, maar als je de afstand tussen e.e.a. kort houdt, kun je vrij dunne draden gebruiken.
De allermakkelijkste richtlijn is gewoon dezelfde kabeldikte aanhouden die ook aan de regelaar zit. Dus als er aan je regelaar 2.5qmm zit dan ook aan je akkupakket.