Dilemma TA-05 of T1 FK'05

Tja..Wat ga je ermee doen? Wil je wedstrijden gaan rijden dan zou ik voor de spulletjes van marktplaats gaan. Zowiezo ziet dit er een stuk beter uit.
Kijk ook eens naar de accesoires en bv de zender...

Het chassis van RC Niels zit er overigens ook netjes uit, alleen de rest van de spullen iets minder. Misschien met beiden eens contact opnemen. Wat wil de verkoper van Marktplaats uiteindelijk hebben voor zijn setje, en wat wil Niels hebben voor het totaaltje. Ik kan me overigensvoorstellen dat er bij Niels al spullen verkocht zijn. Zijn advertentie staat nl. al een tijdje op het forum.

Succes!

Bedankt voor het antwoord:

Wil geen wedstrijden gaan rijden. Maar we hebben een eigen binnenbaan en daar wil ik er mee gaan rijden. Heb met RC Niels en de MP verkoper contact.
De spullen van RC Niels zijn nog niet verkocht. De spullen van RC Niels zijn zelfs duurder dan de MP spullen.
Het gaat mij dan ook om het chassis. Hoeveel beter is het Xray chassis tov het Ta-05 chassis?

Ik moet zeggen dat ik met beide auto's. geen ervaring heb. Er staat hier op het forum vast wel iets gepost over de verschillen TA05/Xray.

Ik ben dus afgegaan op wat ik zag, en welke spulletjes je erbij krijgt.
Vind de Xray er dan beter uitkomen, ook omdat er alleen binnen mee is gereden volgens de verkoper. De spektrum zender, en de, nog verpakte accesoires, zien er gewoon prima uit.

Misschien dat iemand een korte reactie over deze auto's kan geven..

Persoonlijk, zou ik je de Ta-05 aanraden. Spares zal met de xray toch een probleem gaan worden. Ook zit er bij de Ta-05 direct een fatsoenlijke zender, ook niet onbelangrijk.

Alle onderdelen zijn voor een X-ray prima te krijgen via Ned inmporteur.... Tamiya daar tegen is wel wat lastiger te krijgen het enige voordeel is dat de Tamiya een nog te krigen model is.

Maar waar is je keuze opgeval??????

Alle onderdelen zijn voor een X-ray prima te krijgen via Ned inmporteur.... Tamiya daar tegen is wel wat lastiger te krijgen het enige voordeel is dat de Tamiya een nog te krigen model is.

Voor de Ta-05 is het echt onzin dat onderdelen lastig te krijgen zijn. Zo'n beetje elke hobbyshop verkoopt Tamiya uit voorraad, en online bestellen is natuurlijk ook prima te doen. Xray zijn toch aanzienlijk minder aanbieders van, en ze moeten het 9/10 keer bestellen bij de importeur. Zeker als het om een model gaat wat niet meer gemaakt wordt, en waarmee dus niet veel meer mee gereden zal worden.

idd elke hobbyshop heeft tamiya onderdelen maar voor de ta-05 is meestal niet alles op voorraad.Waardoor als je iets besteld van tamiya bij een hobbyshop het meestal wel 2 maanden kan duren voordat het binnen is.
(dat probleem had ik met mijn ta05 en tt01 en nu ook weer met mijn tamiya dt-02.
ik ben bijvoorbeeld nu al een maand aan het wachten op een tandwiel.

idd elke hobbyshop heeft tamiya onderdelen maar voor de ta-05 is meestal niet alles op voorraad.Waardoor als je iets besteld van tamiya bij een hobbyshop het meestal wel 2 maanden kan duren voordat het binnen is.
(dat probleem had ik met mijn ta05 en tt01 en nu ook weer met mijn tamiya dt-02.
ik ben bijvoorbeeld nu al een maand aan het wachten op een tandwiel.

Hmm, mijn lokale hobbyshop heeft alles gewoon op voorraad liggen, voor de ta-05/tt01. Mocht ik wel geduld hebben, bestel ik het bij een van de HongKong stores en heb ik het ook zo binnen. Tandwielen lijkt mij trouwens ook wel iets om enigszins op voorraad te hebben. Ik zou dit meer in de kwaliteit van je hobbyshop zoeken dan in het feit dat de onderdelen slecht beschikbaar zijn.

Ik denk op de TA05, want ik heb niets meer van hem gehoord.
Altijd fijn dat ze het even laten weten. :confused:

Niels,

Ik heb je idd nog niets laten weten omdat ik de andere auto nog niet heb.
Als deze in huis is, had ik je dit zeker laten weten en laat ik je het alsnog weten. Het zou zo maar kunnen zijn dat de verkoper toch afziet van de verkoop en dan neem ik wel weer contact op met jouw.

Ik had je auto al lang gekocht als je gelijk ja had gezegd tegen het bod en niet steeds met ja is goed maar dan wil ik dit of dat houden.

Maar er is nog altijd een kans dat ik toch voor jouw setje kies.

Verder mag je de spullen aan iedereen verkopen die eerder ja zegt dan mij, ik als koper zie genoeg andere leuke dingen voorbij komen hoor.

Back