Hahaha, ja, helemaal in het begin zat ik vol met vragen! Maarja, heb ondertussen het meeste geleerd van Powerditto.de. Ralph Okon heeft me goeie tips gegeven.
Ik ben nu eerst weer ff die honeybeeCP aan het opbouwen, heb net ontdekt dat de nieuwe kop die ik had gekocht TOCH paste, alleen moet er dan gewoon 1 onderdeel minder op dan eerst... tsja, je moet er maar opkomen..... Morgen ff testen, gelijk maar als CP, heb de curves al ingesteld
.
En Niels, ook ik heb het druk hoor, laatste jaar Werktuigbouwkunde. Volgende week maandag heb ik Mechanica
, dan nog automatiseringstechniek en dan nog een verslagje inleveren en dan kan ik na de zomer beginnen met mijn afstudeerstage... Dus tsja, als pauzes tussen het leren (of leren tussen de pauzes
) ben ik met de helies bezig. Ik ben niet zo goed in het aandacht houden op 1 ding, vooral niet als het saaie vakken zijn....
Ik ben nu eerst weer ff die honeybeeCP aan het opbouwen, heb net ontdekt dat de nieuwe kop die ik had gekocht TOCH paste, alleen moet er dan gewoon 1 onderdeel minder op dan eerst... tsja, je moet er maar opkomen..... Morgen ff testen, gelijk maar als CP, heb de curves al ingesteld

En Niels, ook ik heb het druk hoor, laatste jaar Werktuigbouwkunde. Volgende week maandag heb ik Mechanica