probleem is dat de diameter van de kleinere motoren gewoonweg te klein is. Daardoor kan de motor te weinig torque leveren.
Ik heb een cd-rommetje geprobeert direct drive te gebruiken op de DF52. Draait prima, alleen als je wat pitch geeft, dan kakt ie in... Nu met vertraging loopt ie als een zonnetje..
Je zal dus echt zelf moeten knutselen als je het wil. De 24 polige uit een video trekt het wel makkelijk als het goed is

.
Mijn T-Rex DD liep trouwens een beetje vast. Vandaar zo weinig info hiero. Ik zat maar te staren naar mijn zelfbouwframe... En krijg met geen mogelijkheid de servo's nog enigzins netjes erin...
Dit komt omdat de motor vrij dik is, en de as helemaal erdoor moet. Ook zit daarboven nog een tandriemwiel..
Gister in delft een oplossing gevonden, Charles kan voor mij wel langere assen maken!!

Whohoooo, eindelijk weer verder. Zo stom. Zo simpel... en dan zo lang er naar zitten staren.
Hij is zelf trouwens ook bezig met een DD. Zijn volledig ZELFGEBOUWDE eco8 (ige) heli krijgt een mooie motor. 3x 30polen. heeft hem al gewikkeld, zag er prachtig uit!