Discus 2C 4,5m Topmodel

Gisteren heb ik mijn nieuwe aanwist mogen afhalen.
Een schaalmodel Discus 2c 4,5m deluxe van Topmodel.
Deze had ik besteld bij ons aller forum-medelid "Eric R" die sinds kort de vertegenwoordiging van Topmodel Cz in Nederland doet. Topmodel-NL

Ik moet zeggen, alles perfect verlopen ,ik kon geen betere service wensen !!! goede communicatie,snel en vriendelijk.

Dit model is quasi af buiten de besturing... (wat nog wel wat werk inhoud..)
3 servo's per vleugel ,(2 aparte ailerons en 1 remkleppen)
Sleepstarthaak, intrekb land.gestel hoogteroer en richt roer
dus alles bij elkaar 10 servo's !

Hier alvast wat foto's alvorens de werken beginnen:fadein:

IMG_1256.JPG

IMG_1257.JPG

IMG_1258.JPG

IMG_1259.JPG

IMG_1263.JPG

IMG_1264.JPG

ahh strakke bak joh :worship:
ga je er nog een veslagje van bijhouden hier:yes::
dat er maar vele veilige landingen mogen volgen.

er zitten trouwens exact de zelfde kleppen en intrekbaar wiel in als mijn asw 28(4 m)
sucses ermee
groet Gertjan

Heb nog één en ander kleine spullen moeten bestellen van inbouwonderdelen.(waaronder speciale servolocks van robbe aangezien ik alles zo strak mogelijk wil houden)
710_8156.jpg

Moet hier nog op wachten maar zal zeker een verslagje bijhouden naargelang de werken volgen.

discus

ik heb dezelfde en ben er zeer tevreden van ,een echte aanrader
wat wel spijtig is ,had de luxe versie besteld maar cokpit is niet afgewerkt geen instrumenten en bedienings organen en kan bij topmodel niet de juist schaal vinden die mischien gaan passen

Kuch,kuch wow, zulk mooi schaalmodel en daar de neus afzagen? dat zou ik niet over mijn hart kunnen krijgen hoor.
Motor is zeer gemakkelijk inderdaad,maar ik persoonlijk verkies toch wel de echte schaal en een motor in de neus van zulk mooi schaalmodel vind ik toch wel een beetje zonde...(mja ieder zijn goesting hé ;))
Bij deze zal het wel bij slepen blijven denk ik.

helamaal mee eens ,zo,n mooie zwever de neus afzagen.
maar ik heb hem gekocht met 20 vluchten ervaring,
dus de servo s en motor regelaar en 5s lipo kreeg ik kado
toen werd de keus niet zo moeilijk.
maar hij vliegt zo lekker.

groeten remke

Back