discus: koopje!

miljaarde, ik zie dit volledig zitten 87,45 EURO ?MAAR de VERZENDINGSKOSTEN ?
heb mail gestuurd voor de verzendingskosten

:D :D Van dat soort prijzen worden we gelukkig !!! :D :D

Wie gaat er ook een voor mij bestellen ( Weet niet hoe dat moet met verzending,verzekering,douane etc.)

Super leuk hebbedingetje !! 8O :D 8O :D

cmp_discus_full.jpg

Specifications:
Wing Span.....................: 2652mm (104.4'')
Weight...........................: 1100g ~ 1200g
Length...........................: 1153mm (45.39'')
Wing Area......................: 32 dm2
Wing Loading.................: 34~37.5 g/dm2
Airfoil..............................: HX 83-Nase 3 Modify
Radio required................: 3 channels, 4 servos

dribble.gif
Dus SGD$165.00 komt overeen met ongeveer €87,45 (excl verzenden) ?
Wil ik zeker in mee gaan.

als er in België besteld gaat worden doe ik zeker mee.

Peter

Hallo,

Mooie aanbieding, maar is het wel verstandig om samen te bestellen. De douane berekent toch pas kosten (btw?) boven een bepaalde waarde.

Groeten Rien.

En het daarna doorverzenden (immers grote doos?) / cq ophalen is ook niet gratis.
Iemand daar ooit iets besteld? En?

Out of stock.....
Da's de beste reclame. :mrgreen:

mhh, idd. Ik heb toch echt ff "out of stock" zien staan op die pagina... Mhh, misschien heeeeel tijdelijk :).

Hij ziet er zeker leuk uit. maar misschien is het wel handiger om idd apart te bestellen. OF je moet per 10 doen ofzo en dan een flinke korting krijgen.

Er is maar één manier dus....

Zo juist besteld en betaald met PayPal (EUR122.32).
8 tot 14 dagen levertijd. Weekje werken, weekje wintersport en dan......... :?:

ik heb ook wel interse. ik was al van plan om een zwever te kopen als deze dus dit komt goed uit. ik hoor wel nog wat er van komt

Conclusie (na snel even 'scannen'):

1. what you get is what you pay for :?

2. met zachtheid behandelen: er is overal op materiaal/sterkte/constructie/gewicht bespaard. :|

3. maar dan heb je toch best een leuk ding, lijkt het. :P

jan.

hmmmzzz aardig draadje helaas beetje veel om te lezen............ maar denk dat ik hem ook ga bestellen wacht nog eff op de ventus
dg1000 deze is ook mooi!!!!

groetjes Dennis

Wat betreft de dunnere romp: bij de landing hebben de vleugels nog de neiging om naar voren te klappen en dan terug.
Als er ter hoogte van de voorlijst en achterlijst er dan geen versteviging in de romp zit, dan kunnen daar scheurtjes ontstaan. In het draadje wordt dan gemeld dat de verf eraf springt. Nu heb een model waarvoor voor dat zelfde verschijnsel gewaarschuwd wordt. Is te ondervangen door in de romp tussen de wanden een stukje hout of ander materiaal aan te brengen. Als er dan wat steviger geland wordt, verdelen de krachten zich beter over/door de romp naar de andere vleugel.

Voor de prijs lijkt het mij een leuke zwever, met in het achterhoofd houden om 'm niet te snel te vliegen in verband met het mogelijke negatieve wash-out effect van de tips. In het draadje heeft dat tot een crash geleid.
Maar als scale-thermiek zwever lijkt 'tie dus goed te voldoen.
Ik heb zelf een Salto van 2,60m gekocht ( Voll-GFK ) in Duitsland voor een iets hoger bedag (3x :oops: ). Maar wel voor een hoger snelheidsbereik.

Ik denk dat een hoop mensen nog een hoop plezier gaan beleven aan dit kistje.

Hans

Back