Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ d.knoppers, Die heb ik ook niet, ik heb zippy-h 25 of 30 C geloof ik, staan niet meer op de site.
Maar kijk nog maar eens naar mijn bericht, ik link exact dezelfde accu als jij nu doet.
Edit, er loopt nu een hoop door mekaar...
2200 lijkt mij toch een beetje weinig, dan ga ik liever voor 4000 of meer.
Ik hoop dat ik 22maart mijn kistje krijg, dan kan ik eens wat gaan passen en meten.
Ik hoop dat die 19grams servo`s van hobbyicity genoeg zijn, deze heb ik ook in mijn quikie zitten, en die doen het goed.
Wat zal een brandstofmotor-setup wegen van een club20?
200 voor motor?
150 voor tank?
50 uitlaat?
Dan word het een hele uitdaging om hem op een beetje normaal gewicht te houden, mijn 5s5000 accu is al 630 gram :S
Mike
Net even mn Irvine Club 20 motor incl. uitlaat op de weegschaal gelegd: 372,5 gram
Ik geloof dat het vermogen rond de 750 Watt ligt.
[Edit] Ook maar even een vrij standaard tank van blik erbij gelegd: 40 gram[/Edit]
Paul
Een normale club 20 heeft een 3,5 cc motor en mag 1136 gram wegen vliegklaar.
De motoren draaien met een 7x6 propje 21000 toeren met de gebruikelijke magic muffler.
De motor met uitlaat weegt ongeveer 400 gram met uitlaat.
tankje is 80 cc.
Martijn
Catfish?
?![]()
Jup, dat is hem inderdaadVliegt als op rails en helemaal niet moeilijk hebben ze mij verteld.
btw, 19gram`s servo`s van hobbycity, zullen die sterk genoeg zijn voor in deze kist? Hobbycity Online R/C Hobby Store : D-MG16 Metal Gear 2.9kg/.08sec/18.8g $13.95
Mike