Distortie in beeld Boscam FPV set

Beste mensen,

Ik heb nu al een aantal keren gehad dat er rare lijnen rond objecten te zien zijn op mijn monitor als ik aan het vliegen ben. Ik heb nu de VTX en de camera op een 12V limiter aangesloten, maar de lijnen zijn soms nog steeds te zien.
Setup:
- 600TVL XAT600
- Boscam TS832 + RC832
- Naze32
- Simpel No blue monitor
- Goedkoop setje cloverleaf antennes

Het rare is dat als ik net begin met vliegen de lijnen er nog niet zijn lijkt het en dat naarmate ik langer vlieg, er meer lijnen te zien zijn. Het ligt ook niet aan het bereik. Soms is het 400meter verderop en soms als de quad naast me vliegt. Voorbeelden van vanmiddag:
IMG_20151226_164620.jpg
IMG_20151226_165237.jpg
IMG_20151226_165345.jpg

Weet iemand hier raad mee? Zijn het de antennes, kan hij z'n vermogen niet kwijt of moet ik hier gewoon mee leven?

Laatst bewerkt:
Dus hoe warmer je video tx wordt hoe erger het wordt ? Stel je zet de quad gewoon stil neer, komen die lijnen er dan ook na een bepaalde tijd ?

Is je afstand ook verbeterd nadat je hebt zitten spelen met die kanalen en wat heb je precies gedaan?
Ik vloog op het begin op kanaal 34. Hier ontstonden dus die rare lijnen. Ik ben bijna alle kanalen langs gegaan en in mijn ervaring ziet het ernaar uit dat kanalen 12 en 33 het best werken en zonder lijnen.
De afstand is gelijk of zelfs beter dan kanaal 34. Hartstikke blij dus dat ik weer gewoon kan vliegen zonder lijnen in beeld. Verder heb ik ook nog geen andere kanalen ontdekt die ook lijnen veroorzaken zoals kanaal 34.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

Ik vloog op het begin op kanaal 34. Hier ontstonden dus die rare lijnen. Ik ben bijna alle kanalen langs gegaan en in mijn ervaring ziet het ernaar uit dat kanalen 12 en 33 het best werken en zonder lijnen.
De afstand is gelijk of zelfs beter dan kanaal 34. Hartstikke blij dus dat ik weer gewoon kan vliegen zonder lijnen in beeld. Verder heb ik ook nog geen andere kanalen ontdekt die ook lijnen veroorzaken zoals kanaal 34.
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!

ik heb een Boscam 200mw setje en had ook wat van die lijntjes ik ga ook eens die kanalen aflopen :) alvast bedankt ;)

Back