"Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals

"Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 30 seconden."

Dit krijg ik tegenwoordig 9 van de 10 keer op mijn bord als ik probeer wat te posten. Het bericht wordt dan wel geplaatst, maar ik wordt dan niet meer terug gestuurd naar het topic.

Ik gebruik Firefox.

niet zo veel spammen :lol: ;)

ik krijg het alleen als ik 2 berichten ook daadwerkelijk kort achter elkaar plaats:

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 21 seconden.

volgens mij was de tijd vroagah iets korter?
en tevens bij pb berichten is het zelfs 60 seconde dat is wat mij betreft wel te lang...

Dit krijg ik tegenwoordig 9 van de 10 keer op mijn bord als ik probeer wat te posten.

Het gebeurt mij wel eens dat ik in mijn ongeduld twee keer op verzenden druk, omdat als hij niet direct reageert ik dan denk dat ik het wellicht de eerste keer niet goed aangeklikt heb. Dan krijg je inderdaad na het plaatsen ook deze boodchap.

Groet,

Ad

Ja hij registreert op een of andere manier 2 clicks, maar ik doe dat niet.
Bij mij is et bijna altijd prijs, en zo onhandig ben ik nou ook weer niet. ;)

Gebruik je google chrome ik krijg die melding namenlijk ook altijd. Alsof hij hem al automatisch post ofzo.

ik heb het ook met chrome... valt mij op (zo lijkt het) dat het alleen bij topics is die ik zelf gestart heb.... ik zal er nog eens op letten.

en ja, klik ECHT maar 1 keer....

Back