Dit is echt niet cool :cry:

• Topicstarter Topicstarter Duccan
  • Startdatum Startdatum
He dit doet mij denken aan mijn (eerste) Tiny (een nep piccolo)! dan het frame vervangen door een piccolo frame dan 3 lipo's -> funny smell op het board 8) dan picco board en 2 lipo's en nu nog steeds gelukkig.
Alhoewel hij nu waarschijnlijk verdrongen wordt door een nieuwe T-Rex die net klaar is maar waarmee ik nog niet durf vliegen ... :?
kweet is een beetje mietig :roll: maar ja...

Hey linh, het boeit niet hoor :P . Ik verkoop nu tog al mn spul. Wil jij die ene bladen nog..?? die wou jij toch zo graag..?

Om welk board gaat het hier (ik bedoel het ding dat uitgefikt is)?

Mijn hummingboard is ook afgefikt, ruikt lekker :? !
De mijne heeft het heel wat vluchtjes uitgehouden maar uitendelijk was het prijs. Hierdoor ging de hoofdmotor en dus ook de hoofdrotor volle bak draaien. Dat ziet er raar uit en gelukkig gebeurde het bij het aansluiten van de accu (3s lipo trouwens) en kon snel verholpen worden door het lostrekken van de accu. Ik kan me voorstellen als dat in de lucht gebeurd dat de heli gaat spinnen.

Ik heb het opgelost door 2 losse controllers te gaan gebruiken en ik moet zeggen dat dit perfect werkt. Beide controllers zijn van GWS: een 300 een een type 100.

Back