Hallo heren,
ben vandaag lid geworden van dit forum en vond deze draad over mijn project.
Iedereen bedankt voor de overwegend positieve woorden, en ja natuurlijk moet je gek zijn om zo gedetailleerd bezig te zijn. Dat was ook helmeaal niet de bedoeling, maar gaandeweg begon ik het zo leuk te vinden dat ik niet meer op kan houden. Die endoscoop zou inderdaad niet gek zijn trouwens.
Ik zit trouwens nog steeds te overwegen of ik het model nou wel of niet vliegbaar moet gaan maken, maar ik ben zelf helemaal geen rc vlieger en om dat te gaan leren....... Dan ben ik wel ff bezig voordat ik een dc-3 "veilig" kan gaan vliegen. Ik heb wel besloten om hetm in ieder geval zo te maken dat ie wellicht ooit eens een keer zou kunnen gaan vliegen.
het bouwen van deze kist vindt ik voorlopig zo leuk dat ik er nog wel even mee door kan gaan en ik ben bang dat die detailering alleen nog maar erger gaat worden.
Ik ben een nieuwe draad begonnen voordat ik deze zag en zal proberen om foto's erbij te plaatsen alleen krijg ze nog niet klein genoeg. De bouw is in ieder geval te volgen op onderstaande link.
Bart Nopper.