DIY goggles

Heb hem ook binnen gelijk het neus gat vergroot:lol: hij is gemaakt voor Chinezen met platte neuzen:rolling

Afiso: ik heb hem iets van anderhalve week geleden besteld, hij was er eergisteren al maar toen bij het verkeerde huis bezorgd :p

Topix: hahaha ja, dat neusgat klopt van geen kant, maar als ik mijn neus eronder doe dan zit het niet zo goed en komt er licht door (misschien als ik hem vergroot), en nog belangrijker, ik zie het scherm niet helemaal goed dan, mijn ogen zijn dan te laat. Als ik mijn neus er in doe past het perfect :rolling:

Ik heb er twee om een beetje mee te rommelen en testen en moet zeggen dat ik positief verbaasd ben over de kwaliteit van het schermpje !

Die drie lensjes vind ik maar niks, die maken het beeld erg slecht. Als de 'doos' wat dieper was geweest, en je de brightness wat lager zet, heb je die lensjes helemaal niet nodig en heb je een top goggle imo.

Ik denk eraan om een stuk (van mijn tweede) tussen de 'doos' te zetten. Moet lukken en hoop dat ie niet te zwaar wordt naar voren..

En ja, ook mijn neus past er beter in dan eronder. Alleen als je moet niezen moet ik niet denken aan de rotzooi op je scherm en de daaropvolgende crash. Maar het schuim is eenvoudig bij te snijden zodat je neus beter past. Leuke mee-kijk goggle ! Vooral voor dar geld .

Snel zeg Daniel. Op YouTube zie je dat iedereen problemen heeft met het neus gedeelte hahahaha. Chinezen hebben een Michael Jackson neus Een beetje insnijden zeggen ze.

Doe je neus maar niet in als je last hebt van hooikoorts hahahaha

Ontvanger en lipo er op en gaan :D

20140712_195837_zps986d69ac.jpg

Ik heb een Fatshark Base SD inc ground station maar als ik even snel wil vliegen voldoet de Turnigy prima hoor. En ja, mijn neus pastte ook niet ;)

Gert-Jan

Ik moet ook eens die bril gaan bestellen, maar lastig zonder paypall....

Tijd dat hobbyking Ideal gaat ondersteunen [emoji12]

+ Paypal is veel makkelijker aangezien je alleen een password nodig hebt en dan koppelt aan je rekening en je hoeft bijna nooit ideal meer te gebruiken scheelde hoop werk met kasje pakken en dan te beseffen dat niet meer op voorraad is;-)

Heb ik een tijdje geleden geprobeerd maar kon niet... Ik moet minstens 18 zijn...

Ik ga binnenkort (ik noem liever geen exacte dagen op het forum) naar engeland, en al zou ik paypal hebben, dan krijg ik die bril nooit op tijd hier [emoji24][emoji24][emoji24]

Bij mij was die er in anderhalve week, en je moet íets kiezen :) Vraag anders gewoon aan je ouders, en er zijn genoeg mensen met paypal onder de 18.

De bril is binnen!
Meteen geprobeerd en werkt echt mooi.

Alleen meteen 2 vragen bij het monteren.
Hoe zetten jullie de band vast?
En hoe zetten jullie de 4 stukjes schuim in de zijkanten vast?

De bril is binnen!
Meteen geprobeerd en werkt echt mooi.

Alleen meteen 2 vragen bij het monteren.
Hoe zetten jullie de band vast?
En hoe zetten jullie de 4 stukjes schuim in de zijkanten vast?
same here.. kon maar 1 lipo vliegen, maar positief verrast. prima beeld (gebruik de video uit van m'n Black Pearl diversity ontvanger)

ik heb de band er helemaal doorheen gedaan aan beide kanten met de uiteinden maar binnen. die uiteinden naar buiten toe gebracht en vastgeschroefd. daarna de uiteinden kort geknipt en met zwart tape en de bijgeleverde schuimstrips afgewerkt:

Buitenkant:
dupuge5y.jpg

Binnenkant:
hyru2e5u.jpg

zit helemaal licht dicht (alleen twee laagjes schuim in de bovenhoeken nodig gehad om het zo te krijgen)

sent from a mobile device

Back