diy quad frame met en zonder tilt.

druk in de weer met een nieuwe ontwerp.

Grotefoto-84H3BHSU.jpg

wachten is nog op de software zitten nog wat probleempjes in maar wordt flink aan gesleuteld.
jammer genoeg ben ik daar niet goed in thuis anders had ik het zeker geprobeerd.
als de code er is ben ik een van de testers dus ben benieuwd want dit is het kleinste model de andere zijn 330 modellen.
dit is een testmodel waar nog het een en ander aan moet gebeuren maar voor nu wel test klaar.
dit model heeft een kantelhoek van -30 tot +30 graden of dat genoeg is gaan we zien al denk ik het wel want het verlies val lift mag niet te veel zijn .
eerder testen van andere geven een mega snelle quad van uit stilstand tot vol gas is bizar en snel rond de 130 km.
een van de voor delen is dat je minder weerstand heb al je nu met de quad voor uit gaat kanteld hij met plate armen wordt dat dus weer stand wat je horizontaal dus niet heb.

het spelen en ontdekken wat er kan is voor mij wel de lol aan dit ontwerp en er zit nog genoeg in de pen kwa id.

tot tot.

vandaag 2 frame zonder tild arms gemaakt en het frame weegt maar 84 gram de beschermde motor gondels wegen 4x4=16 gram carbon stok zeg 5 gram dan heb je toch een erg licht frame wat niet stuk kan op het carbon na dan.

tottot.

test gedaan en vliegt prima 444 gram met een 1800 is een kogel.
nu wachten tot de software voor me andere ontwerp klaar is ben zeer benieuwd.
me maatje voor de eerste keer aan de knuppels.

Laatst bewerkt:
Back