DIY X-Twin aanbieding intertoys

zijn die een beetje leuk ? :O

Hebben ze vandaag dan ook in de winkel dezelfde prijs ? of moet je ze voor deze prijs echt online bestellen ?

Laatst bewerkt:
Net eentje opgehaald, leuk voor de indoors straks ;)

Het vliegtuigje is zo`n triest in-elkaar-steek gevalletje van plat piepschuim, maar er zit wel een leuke aandrijfset met zender bij :D

Ok dus als het zelf niks is, denk je dat je dan zelf een wat beter vliegtuigje kan bouwen met deze setup ? XD

enne, hoe vliegt ie ? :o

Je kunt dus de set op een eigenbrouwsel zetten, maar ik ga gewoon voor het origineel, en jah, voor dat geld ..

Ik probeer hem op de eerstvolgende indoor :p

haha ik ga hem vanavond halen, kijk wel ff wat ik er dan mee doe :P
hopen dat het volgende week niet al TE is kwa wind, dan probeer ik hem wel ff XD

Net in de middagpauze ook eentje gehaald, voor die prijs. Maar die gaat als kado naar mijn vriendin, gaat ze de hobby misschien eens waarderen ;).

En anders ga ik gewoon op de club keistoer doen met deze toffe vliegert :p

nu heb ik ze ook!!

heyhey,

Ik heb ze nu ook alle 2 gekocht, geen probleem dat je ze 1 per klant mag kopen. ik legde gewoon 2 dozen op de balie. 13 euro perstuk.
Ik ga vanavond eentje in elkaar zetten en dan zal ik jullie wel laten weten wat het precies voor plane is. (Zal nie veel zijn maar toch leuk) voor dat geld. Er zijn wel meer modelen te verkrijgen. stond op de doos.
check deze link : http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=24971
voor alle modellen.

gr ray

Laatst bewerkt:
Pffff ... dat was moeilijk bouwen :p:p:p.

Veel zwaarder als alles wat ik ooit gebouwd heb. Nu aan het laden, van het weekend de maiden :). Gringringrin

Back