Goedendag,
Ik heb laatst een nieuwe fpv Quad gebouwd.
Het bestaat uit:
DJI F450 flamewheel frame
4x Turnigy 2830-11 motors
4x 30A plush
3S 5000mah
Frsky D8R-II ontvanger
voor fpv:
simple osd
fatshark 5.8 video zender
pz0420 camera
cloverleaf
lc filter
als ontvanger
fatshark dominators met ingebouwde 5.8 ontvanger
en op de voorkant van de bril een 5T helical( human antenne tracker ) werkt vrij goed! En op deze manier kom je met weinig vermogen ver genoeg! mijn vlieglocatie is max 400/500 meter en vlieg ik makkelijk in rond met goed beeld en klein beetje mikken. dit is als je eenmaal de locatie kent vannuit de lucht geen enkel probleem. en groot genoeg om te fpv'n.
Ook belangrijk is dat mijn spotter hem altijd ziet .Ook kan hij hem overnemen via een trainerkabel.
gefilmd met keychain cam.Lens geeft soms nogal wat vertekening van het beeld.
De komende keren zal ik iets meer afstand bewaren als ik de beelden zo terug zie!
voor op de fiets:
Next:
vibraties oplossen
flight controller afstellen.
Ik heb laatst een nieuwe fpv Quad gebouwd.
Het bestaat uit:
DJI F450 flamewheel frame
4x Turnigy 2830-11 motors
4x 30A plush
3S 5000mah
Frsky D8R-II ontvanger
voor fpv:
simple osd
fatshark 5.8 video zender
pz0420 camera
cloverleaf
lc filter
als ontvanger

fatshark dominators met ingebouwde 5.8 ontvanger
en op de voorkant van de bril een 5T helical( human antenne tracker ) werkt vrij goed! En op deze manier kom je met weinig vermogen ver genoeg! mijn vlieglocatie is max 400/500 meter en vlieg ik makkelijk in rond met goed beeld en klein beetje mikken. dit is als je eenmaal de locatie kent vannuit de lucht geen enkel probleem. en groot genoeg om te fpv'n.
Ook belangrijk is dat mijn spotter hem altijd ziet .Ook kan hij hem overnemen via een trainerkabel.

De komende keren zal ik iets meer afstand bewaren als ik de beelden zo terug zie!

voor op de fiets:

Next:
vibraties oplossen
flight controller afstellen.
Laatst bewerkt door een moderator: