dji fc40 met zenmuse en gimbal

Hallo,

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen met een vraag die ik heb ove mijn fc40. Ik probeer mijzelf namelijk in te lezen over het gebruik van uitgebreidere camera mogelijkheden op mijn dji fc40 maar ik kom er gewoon niet uit.

Wat ik graag zou willen is dat ik de camera onder de fc40 zou kunnen bedienen vanaf de zender. Ik weet dat dit met de standaard meegeleverde camera niet gaat dus daar moet iets nieuws voor komen. Ik hoef niet eens zozeer de camera volledig te bedienen maar de camera kunnen kantelen lijkt mij een zinnige toevoeging. Nu zet je de camera in een vaste hoek en daar moet je het mee doen! nu lees ik van alles over zenmuse, gimbals en prijzen die giga uit een lopen.

De vraag is simpeler dan de hierboven geschreven uitleg, wat heb ik nou tegen een zo laag mogelijk budget nodig om dit te kunnen realiseren?? Oh ja, ik zou ook graag geluid vanaf de quad willen horen/opnemen.

Ik hoop dat iemand wat wijzer kan maken!

Thanks..

koop een tarot 2d gimbal en een gopro 3 ;)

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja er kan een goedkope gimbal op, deze kun je aansluiten op power draden die bij de bevestiging van het landingsgestel op de body zitten.
Je krijgt dan een stabiel beeld.
Verder kun je deze ook aansluiten intern op je naza, en dien je de tilt hendel te installeren op je afstandsbediening.

Van alles staan uitgebreide filmpjes op youtube.
Ik zelf ben ook aan het rond neuzen om het video gedeelte te verbeteren, en of over te schakelen naar fatsoenlijk fpv.

Back