Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het mogelijk om van de iosd mini info uit te schakelen met een custom firmware of een custom programmatje?
Ik wil de osd graag gebruiken samen met de core (hierin zit namelijk de current sensor verwerkt), Zo zien de OSD's er tegelijk uit, en dat is het net niet.
![]()
De Dji mini osd kun je aan de computer aansluiten, maar ik weet niet of je dan iets aan en uit kan zetten nooit geprobeerd eigenlijk, maar geeft de Dji osd te weinig info?
Gr
Je kan de info links en rechts naar binnen laten inspringen. Met de standaard software kan je niet meer dan dat instellen. Feitelijk zijn het parameters die je op coordinaat x.y instelt, dus het moet simpel zijn. Vandaar mijn vraag of er custom firmware is, of je misschien een simpel bestandje moet aanpassen.De Dji mini osd kun je aan de computer aansluiten, maar ik weet niet of je dan iets aan en uit kan zetten nooit geprobeerd eigenlijk, maar geeft de Dji osd te weinig info?
Gr