DJI MAVIC PRO 3D PRINTEN TIPS GEVRAAGD!

Beste medehobbyisten,

Ik zag dit filmpje langskomen

In de zomervakantie ga ik op vakantie. En dan lijkt mij dit dronetje de uitkomst om mee te nemen. Dan wel met een gimbal erop (daar zijn ook filmpjes van).
Het lijkt mij ook echt een heel leuk project.

Mijn broer is in staat om hem te printen.
Alleen wil ik hem zo licht mogelijk maken voor een zo lang mogenlijke vlucht. Ik moet dan wel zuinige en lichte motors hebben. Kan iemand daarbij helpen om zo zuinig mogenlijke en lichte onderdelen te zoeken? Ik weet niet aan welke motors ik moet denken. En Flight controller weet ik ook nog niet echt, zat de denken aan een apm mini pro.

Ik wil dit ding zo graag maken, als iemand tips voor mij heeft hoor ik het heel graag!

Mijn vermoeden (en ook ervaring) is namelijk dat je uiteindelijk met een originele Mavic goedkoper uit bent dan precies hetzelfde na te bouwen dan wanneer je het wiel opnieuw probeert uit te vinden

Mijn vermoeden (en ook ervaring) is namelijk dat je uiteindelijk met een originele Mavic goedkoper uit bent dan precies hetzelfde na te bouwen dan wanneer je het wiel opnieuw probeert uit te vinden
Oké,

4x2212 920kv met 4esc 40€
Apm mini pro 40€
Flysky i6 tweedehands proberen te fixen
BGC 2axis controller gimbal board €10
Kleine motortjes voor mini gimbal maken
En en wat 3s lipotjes

Hier zat ik aan te denken

En dan alle ellendige uren nog dat je moet prullen om alles werkend te krijgen en uiteindelijk beseffen dat het hem toch net niet is, in jouw geval kocht een originele Mavic, daar kan gewoon niets aan tippen qua dat formaat, en als je echt heel graag zelf wilt bouwendan kocht ik een 250frame (misschien zelfs een conplete 2e hands die zat aangeboden worden) en probeerde ik daar die gimbal op te bouwen

En dan alle ellendige uren nog dat je moet prullen om alles werkend te krijgen en uiteindelijk beseffen dat het hem toch net niet is, in jouw geval kocht een originele Mavic, daar kan gewoon niets aan tippen qua dat formaat, en als je echt heel graag zelf wilt bouwendan kocht ik een 250frame (misschien zelfs een conplete 2e hands die zat aangeboden worden) en probeerde ik daar die gimbal op te bouwen
Die uren die ik erin steek heeft niet. Ik vind de echte mavic te duur, ben 15

ik zou sowieso voor een 3 assige gimball gaan als je vliegt met een quadcopter. Anders krijg je vervelende zijwaartse bewegingen in het beeld als het waait.

Back