Ik heb even een vraagje
. Ik heb van iemand een Dji mini osd overgenomen ( nieuw nooit gebruikt) en deze aangesloten. Ik had hem eerst zonder de groundwires aangesloten want dat kon volgens sommige instructie video's. Ok prima beeld en de OSD netjes in beeld....maar zo gauw ik de motors arm verdwijnt de OSD, motors uit...OSD terug.
Ok toen de aarde voor de video zender wel aangesloten, props eraf, armen, gas...hey het werkt....dacht ik. Props erop en vliegen...shit de OSD valt onder belasting met de props weer weg...
Ok toen de aarde van de camera runCam 600TVLook aangesloten. De camera en video zender worden gevoed met de fatshark fpv filter via de balanceerkabel van de lipo. Maar ook met beide ground draden aangesloten hetzelfde...armen, prima beeld en OSD...meer gas...weg OSD.
Iemand enig idee ? Kan het echt interferentie zijn van de motors onder belasting ?
Hardware :
Dji M v2 & PMU >> laatste firmware
Dji miniOSD >> laatste firmware
Cam : SONY 600TVL CCD
Video zender : Fatshark 250mW
Ik ga het morgen eens met de fatshark cam proberen en ook eens kijken wat er gebeurt als ik de video zender en cam apart voed.
Als iemand ander nog een idee heeft hoor ik het graag.
Hier heeft iemand hetzelfde soorgelijke probleem :
[media=youtube]XeHmMFEQxB4[/media]

Ok toen de aarde voor de video zender wel aangesloten, props eraf, armen, gas...hey het werkt....dacht ik. Props erop en vliegen...shit de OSD valt onder belasting met de props weer weg...
Ok toen de aarde van de camera runCam 600TVLook aangesloten. De camera en video zender worden gevoed met de fatshark fpv filter via de balanceerkabel van de lipo. Maar ook met beide ground draden aangesloten hetzelfde...armen, prima beeld en OSD...meer gas...weg OSD.
Iemand enig idee ? Kan het echt interferentie zijn van de motors onder belasting ?
Hardware :
Dji M v2 & PMU >> laatste firmware
Dji miniOSD >> laatste firmware
Cam : SONY 600TVL CCD
Video zender : Fatshark 250mW
Ik ga het morgen eens met de fatshark cam proberen en ook eens kijken wat er gebeurt als ik de video zender en cam apart voed.
Als iemand ander nog een idee heeft hoor ik het graag.
Hier heeft iemand hetzelfde soorgelijke probleem :
[media=youtube]XeHmMFEQxB4[/media]
Laatst bewerkt door een moderator: