dji naza f450 batterij

Ik heb al eens een lipo mulistar 5200mah 4S geprobeerd met mijnk f450 en ik vind dat die snel leeg is.ik denk dat ik maar 8 min kan vliegen vandaar....
Bedoel je te zwaar in gewicht?

Ik denk idd te zwaar...daardoor moet alles ook harder werken wat weer meer stroom vreet en je uiteindelijke winst qua vliegtijd minimaal is...
Daarnaast wordt het een baksteen om mee te vliegen..zie het als een auto...als je er een tank van 300liter in zet kan je veel verder rijden...maar worden de rijeigenschappen er niet beter van;)

Ik heb ook een multistar op mijn f450 en idd ook verrekte korte vliegtijd. Plus dat als je een keer gas geeft hij meteen inkakt en in liposafe begint te knipperen. Ik heb een andere besteld bij HK (weet nu ff niet welke ben op mijn werk). Moet alleen nog even tijd hebben om connector om te zetten en dan nog eens tijd hebben om te vliegen. Maar het is iig een 20c lipo die zou het denk ik beter aankunnen.

Multistars zijn maar 10c, als je zomaar een beetje hovert dan kan het geen kwaad, maar zodra je een beetje gas gaat geven is het gauw klaar met die Lipo's, voor aerial zijn het prima accu's, voor wat enthausiaster vliegen niet geschikt

Back