DJI naza lite met Gps error(4)

hallo iedereen,

Ik wou eens gaan vliegen met mijn quadcopter maar toen ik de power in plugde en de gps callibreede gaf de LED een knipperend rood signaal.
hiervoor vindt ik geen verklaring wat dit kan zijn.
ook heb ik ondertussen alle ESC's gecontroleerd deze werken maar waar ik wel tot kwam is dat de throttle eerst open moet staan voor ik de motor kan straten, dit wil zeggen 100% is motor uit en als ik naar de 0% verschuif begint deze te werken

hopelijk kan iemand me helpen alvast bedankt

Is dit je eerste build en je eerste vlucht ? Zo ja laat dan eerst iemand de multicopter goed nalopen. Wat ik zo lees kloppen er een aantal zaken niet in je build en dat is nu niet echt veilig vliegen.

Heb je in de Naza software wel gekeken of je alles juist hebt aangesloten en gekalibreerd hebt ? Reageren alle switches en sticks zoals het hoort ?

nee dit is niet mijn eerste build en vlucht, ik vlieg nu al zeker 1 jaar en alles werkte zoals het hoorde het probleem is juist opgedoken

ik heb alles opnieuw gekalibreerd de motor's draaien nu correct maar ik krijg nog steeds een low battery error (ook wel error 4 genoemd) te zien als ik de naza inplug.
ik heb al kabels opnieuw gesoldeerd dat ik dacht dat er een slechte connectie was maar dit was het niet.
heeft iemand hier een oplossing voor liefst zo goedkoop mogelijk

alvast bedankt

Owhhh voltage protectie spring dus aan :-). Als je die uit zet is de melding dan weg ? Is alles wel juist aangesloten ( VSEN op x3 ? )

Als je hem niet kan uitzetten is er iets niet goed aangesloten want dan meet x3 geen voltage. Kijk nog eens goed :

Make sure the connection between VU and MC (VSEN to X3) is correct; otherwise the low voltage protection will not work properly.

ik heb alles nog eens nagekeken en alles is juist alle kabels werken de connecties zijn goed. er is dus een kans dat er een fout in de naza zelf zit en daar niets aan kan doen? dat het best is om een nieuwe controller te kopen

ik heb alles al gedaan. de power distribution veranderd. nu heb ik nog steeds het zelfde probleem. heeft iemand dit ooit al meegemaakt? HOE KAN DIT ik vindt dit maar heel vreemd dat een DJI naza lite gewoon niet meer werkt.
is het mogelijk dat de naza kappot is en dat ik beter een nieuwe koop?

alvast bedankt voor al de reacties

groeten

het kan zijn dat alles nog perfect werkt in de software maar ondanks dat er op komt low voltage error is het mogelijk dat mijn naza kappot is, hoe kan dit?
bedankt ik zal er eens naar kijken lijkt me wel interesant

Back