Dji naza-m v2

Weet iemand toevallig of bij de firmwire update 4.02 de LED zo is geregeld dat hij niet meer geel knippert maar eigenlijk alleen groen?

Hoe ik alles ook in stel, hij blijft altijd maar groen.

Zou hij dus kapot zijn of? Want verder functioneert alles prima.

Hey, Ja die staan allemaal correct ingesteld.
Werkt ook allemaal maar de led helaas niet.

Heb DJI gemaild en hun gaven de opdracht de naza te resetten.
Hopelijk werkt dat.

Helaas zonder resultaat..
Alles software van een update voorzien maar ook dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Hopelijk komt er iemand met een mooie oplossing en anders ga ik toch maar eens naar een andere LED op zoek denk ik.

Led vervangen lijkt me hier toch niet de oplossing. Kun je de naza anders downgraden naar een oudere versie om te kijken of daar het probleem in zit?

Mijn naza led geeft ook niet de goeie kleuren meer na een crash.. alleen de rode kleur werkt nog;-) dus in atti knippert die rood... ik heb geen gps dus heb de led ook niet echt nodig:-) als het gewoon werkt zou ik niet vervangen tenzij je de kleur combinatie nodig bent

Ja, op zich heb ik er ook niet echt last van maar betaal natuurlijk wel voor spullen die werken.
Weet zeker dat hij niet kapot is aangezien ik nog nooit ben gecrasht.

Downgrade ga ik maar proberen maar zal toch ook de upgrade ooit weer eens moeten doen. Vraag me dan altijd af wat dat voor zin heeft.

Nieuwe ontdekking gedaan...

Als ik heel ligt op de module druk, zijn de kleuren wel normaal.
Heb hem open gemaakt om te kijken of alles nog goed zat en kon niets vreemds vinden.

Dus, nog steeds geen idee eigenlijk.

Solderen lijkt me met zo'n klein ding wel lastig.
Gelukkig zijn de nieuwe maar €10,- ipv €25,-

Stom dat zo'n ding plots kapot kan gaan. Er is niets mee gebeurd namelijk.

Hoe heb je hem vast gezet ? Want heb het hier ook wel meegemaakt, dat iemand een ding bracht, en dat ze hem met een tyrip wel heeeeel vast hadden gezet! Dan druk je er te hard op... Foamtape en dan tyrip, maar vast is vast. Puur om te voorkomen dat de tape loslaat zeg maar... Je moet hem niet zo vast zetten dat de tyrip in het doorzichtige krimpkous drukt.

Door solderen is idd wat lastig, maar wel te doen, maar zou voor die 10 euro niet eens willen lopen proberen ;)

Mijn module zit vast met een stuk klittenband op een van de poten.
Dan ligt de kabel in het frame. Verder niet strak of zo en gewoon los.
Ging prima dus lijkt me niets mis mee.

Maar ik ga maar gewoon een nieuwe halen. Denk niet dat ik het anders kan oplossen.

Toch allemaal bedankt voor de inbreng.

Back