DJI phantom 2 yaw drift

Als ik mijn Phantom 2 met full input laat draaien dan blijft deze niet op een plek maar vliegt één kant op. Kan met niet herinneren dat ik dit eerst ook had.
Er staat wel wat meer wind vandaag maar het valt me ineens op. 1 of 2 rondjes om zijn as blijft hij wel op zn plek maar constant yawen en op één plek zeker niet. Ik vroeg me af of anderen hier ook last van hebben?
Basic en advanced cali al gedaan. Compass cali ook

Dat hij niet strak om de as draait is redelijk normaal. De ene naza heeft er meer last van dan de andere. Dat is met de phantom (immers naza v2 met andere software) dus niet anders. Met meer wind is het zowieso lastiger om hem strak om een as te laten draaien...

Als alles goed gecalibreerd is, en gefine tuned is. (opm voor gps/compas dus alles van metaal weg uit je zakken, geen horloge om, weg van lantarenpalen, en andere zaken met ferro metaal), kan je niet veel meer doen dan het accepteren...

Hier wil alles behoorlijk strak om een as draaien... Maar hoor diverse verhalen dat het anders is... Met de lite is er onderling toch wel behoorlijk verschil, heb ik al mogen ontdekken..

Back