DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Discussie in 'Multicopters' gestart door pegasus, 10 mei 2015.

  1. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Nou signaal is niet echt goed. Blijven rode streepjes en heel soms volle ontvangst dus allemaal witte streepjes
     
  2. EdAkker

    EdAkker

    Lid geworden:
    18 aug 2012
    Berichten:
    775
    Moet je naar buiten gaan.
     
  3. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Serieus Ed of is dit een grapje. Waar denk je dat ik was.
     
  4. Hans52

    Hans52

    Lid geworden:
    31 aug 2012
    Berichten:
    197
    @tasso: En ik lees overal dat er met de twee GPS systemen net veel meer satellieten te ontvangen zijn waardoor er een grotere stabiliteit verkregen wordt... dat klopt dus blijkbaar niet. Heb ook ergens gelezen dat er nu in de laatste versie van de pilot app wel een aanduiding van het aantal satellieten is.... ben je zeker dat je de laatste versie hebt? En dat zou jammer zijn dat de simulatie eruit is. Zal nog maar wat wachten met er eentje aan te schaffen denk ik.

    Vriendelijke groeten

    Hans
     
  5. JvM

    JvM

    Lid geworden:
    3 aug 2013
    Berichten:
    21
    Locatie:
    Zwijndrecht
    Simulatie is er niet uitgehaald maar verplaatst, uit mijn hoofd, rechts bovenin ff op "help" klikken en daar staat ie nu bij
     
  6. rallyking

    rallyking

    Lid geworden:
    24 sep 2006
    Berichten:
    350
    Locatie:
    Leiderdorp

    Mocht je interesse hebben, dan kan ik wel een nieuwe voor je printen uit PLA.
     
  7. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Ben erachter wat het is.
    Simulatie is alleen in de apple versie android dus niet.



     
  8. Hans52

    Hans52

    Lid geworden:
    31 aug 2012
    Berichten:
    197
    Dat is wel jammer... leuk om eens met een simulatie wat te oefenen.
     
  9. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Dacht ik dus ook. Moet toch een nieuw tablet hebben dus misschien ipad mini 2. Weet iemand misschien of ik dan aan een wifi alleen genoeg heb. Waarom zou je een gps uitvoering nemen. Ja voor groundstation en folow me maar voor de rest gebruik je gps toch niet?
     
  10. Roclom

    Roclom

    Lid geworden:
    14 aug 2013
    Berichten:
    91
    Locatie:
    Medemblik
    Heb de P3 A nu een klein weekje. Wat vliegt dit lekker. Hiervoor mijn tarot t960 de boom in gejaagd. Altijd hetzelfde. Sjouwen, 5 lipos opladen. bril mee. 2 a 3 keer lopen voordat alles in de auto zat. Kortom een heel gedoe. Filmje maken. jello dit, camera zus etc etc.
    P3 hele verademing in één keer alles mee. foto's zijn top.
    Mis het knutselen wel een beetje, zal dus wel een mini naast komen ofzo ;-)

    hier de fotos. https://www.facebook.com/devlietlan...1645941711791/351645911711794/?type=1&theater
     
  11. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Zou ik mogen weten wat voor tablet jij gebruikt en of je alleen een wifi uitvoering hebt of ook eentje met gps.
     
  12. EdAkker

    EdAkker

    Lid geworden:
    18 aug 2012
    Berichten:
    775
    Waarschijnlijk was het niet voor jou serieus, en gelukkig maar. Ik ga ze de kost niet geven voor wie dit wel serieus had kunnen zijn.
    Met machines als de phantom 3 en de inspire 1 komen er dit soort gebruikers. Taak is om ze zo veel mogelijk te helpen met het uitbreiden van hun kennis. Voor 99% van de aanwezige hier is het voor de hand liggend. Net als dat we niet vliegen boven mensen in de buurt van luchthavens boven drukke wegen boven gebouwen en ga zo maar door. Dat percentage is een heel stuk lager onder de p123 en i1 piloten die nog nooit iets vliegend hebben bestuurd.


    Dat is wel serieus.
     
  13. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Nee snap ik Ed en ik ben nog niet zo heel lang een drone vlieger maar dit doe wel met de regels in mijn achterhoofd. Je moet er niet aan denken dat zo'n ding neerstort in een massa mensen. Wel toevallig dat je hierover begint want je hebt een stel halve zielen met een controller in hun handen. Kom uit Rotterdam en daar zie ik ze regelmatig over de gebouwen vliegen.
     
  14. Hans52

    Hans52

    Lid geworden:
    31 aug 2012
    Berichten:
    197
    Ziet er erg mooi uit; en het lijkt me ook erg handig om alles zo compact bij mekaar te hebben. Het is idd geen zelfbouw, maar lijkt me wel leuk om zo'n ding naast mijn zelfbouw trooper 850 te hebben.
     
  15. Hans52

    Hans52

    Lid geworden:
    31 aug 2012
    Berichten:
    197
    @ Ed en tasso: idd jammer dat er toch nog altijd een aantal mensen zijn die er zich niet bewust van zijn dat zo'n ding op één of ander moment er de brui aan geeft en dan als een steen uit de lucht komt vallen. Als je dan net boven een drukke autosnelweg of een stadskern zit dan zijn de gevolgen niet te overzien.
     
  16. Roclom

    Roclom

    Lid geworden:
    14 aug 2013
    Berichten:
    91
    Locatie:
    Medemblik
    Is met gps. Gebruik de ipad mini van mn zoon. Mijn ipad 3 is niet compitabel.
    Beeld en bsturing over lightbridge vls mij.
     
  17. Roclom

    Roclom

    Lid geworden:
    14 aug 2013
    Berichten:
    91
    Locatie:
    Medemblik
    Is alleen met wifi dus, heb me ff ingelezen over de ipad.
     
  18. Sharky_Capas

    Sharky_Capas

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    199
    Locatie:
    Omgeving Enkhuizen
    Iemand al een goede koffer gevonden voor de ph3?
     
  19. tasso

    tasso

    Lid geworden:
    2 jun 2015
    Berichten:
    8
    Is nog niet leverbaar. Toemen heeft er eentje en daar staat dat het voor phantom 3 is. Nou met die plaatjes erbij moet je die controller er wel erg in proppen.
    Dus gewoon een phantom 2 koffer en verkopen voor een 3 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2015
  20. Sharky_Capas

    Sharky_Capas

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    199
    Locatie:
    Omgeving Enkhuizen
    Ik had ergens gezien dat een phantom 2 koffer met voorgevormd profiel te krap is voor een 3.
    Of misschien een koffer met schuimblokjes die je zelf kunt plukken. Echter wil ik dan wel zeker weten of hij qua diepte, diep genoeg is.
     

Deel Deze Pagina