Vandaag mijn phantom 3 professional weer terug.
Na een update deed mijn phantom niets meer.
Na contact service point Phantom opgestuurd naar DJI Europa.
Deze zouden een diagnose vaststellen een een eventueel reparatie plan opstellen.
Na 2 maanden nog niets vernomen.
En nu na 2,5 maanden is mijn PH3 dus terug.
Geen briefje, geen oorzaak, maar wel een andere zender.
Wat ik wel raar vind is, dat het een gebruikte zender is (niet die van mij een andere serienr)
Geen krassen, maar wel vuile rubbers en een ouder type.
Alles werkt wel weer.
binnenkort mar weer eens vliegen.
Na een update deed mijn phantom niets meer.
Na contact service point Phantom opgestuurd naar DJI Europa.
Deze zouden een diagnose vaststellen een een eventueel reparatie plan opstellen.
Na 2 maanden nog niets vernomen.
En nu na 2,5 maanden is mijn PH3 dus terug.
Geen briefje, geen oorzaak, maar wel een andere zender.
Wat ik wel raar vind is, dat het een gebruikte zender is (niet die van mij een andere serienr)
Geen krassen, maar wel vuile rubbers en een ouder type.

Alles werkt wel weer.
binnenkort mar weer eens vliegen.