*zie dat zelfs Schiphol niet meer rood is???
Inderdaad heel vreemd dit, de plekken die echt belangrijk zijn die vergeten ze rood te maken, en plekken waar je best veilig kan vliegen die maken ze wel geel
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
*zie dat zelfs Schiphol niet meer rood is???
Ik lees op het DJI forum dat de vandaag gelanceerde DJI Go app 2.5 de aangekondigde GEO (beperking) verborgen heeft ingebouwd en dat velen nu al niet meer kunnen vliegen. Ik heb daarom auto update op mijn ipad uitgeschakeld.
Wil je dit ook niet zorg dan dat je niet update naar 2.5
Weet iemand hoe ik versie 2.4 terug kan krijgen op mij Android?
Het schijnt dat alles te maken heeft met een fout op de Dji server (volgens dji!!). Het zou opgelost kunnen worden door onderstaande te doen. V.w.b. je recente aanschaf van de P3S, die zou ik terug brengen en mijn geld terug vragen omdat toen je deze kocht er van de Geofencing (beperking) geen sprake was. Nu kun je de Geo waarschijnlijk nog omzeilen maar dat zal later denk ik niet meer kunnen.
This issue is resolved, follow the below steps if you were caught by a NFZ with 2.5
1. Please connect mobile device to the Internet.
2. Turn on craft and should be on P-GPS mode, please make sure craft has solid GPS lock.
3. Please make sure that RC and mobile device is connected to craft..
Wait for 1-5 min, and try to reboot the App to check.
Helaas heeft de Yuneec ook al de No Fly Zones ingeprogrammeerd gekregen. Kortom, je hebt dan hetzelfde probleem als met de DJI Phantoms. De service is inderdaad bij Yuneec vele malen beter dan bij DJI.Ik las net op het Dji forum dat de 3th party app's zoals Litchi er ook aan moeten geloven, dus ook de Geofencing ingeplant krijgen.
Denk er hard over na om mijn P3p met alle accessoires te koop te zetten en over te stappen naar Yuneec. Deze heeft een goede service iets wat van DJI niet gezegd kan worden.
Hartelijk dank voor je antwoord!
Ik dacht aanvankelijk dat ik de DJI GO app versie 2.4.3 kon downloaden en dan alle updates afzetten, maar wellicht zit de geo-firmware er al in?
Wat raad je me dan aan? Als ik hem terugbreng, heb ik geen drone meer. Is een P3 advanced dan een optie, omdat daar de firmware apart
van de app kan worden ingeladen?)
Nogmaals, op dit moment heb ik nog niets met dat ding gedaan, behalve gekeken of alles in de doos zat.. Ik heb dus nog geen contact met internet
gemaakt of de P3 standaard verbonden met de app o.i.d.
Bij voorbaat dank
Je kunt natuurlijk de auto update uitzetten, dat heb ik ook gedaan. De P3 Advanced heeft het zelfde probleem.
Aangezien Yuneec dus ook al deze beperking heeft ingebouwd wordt de keuze wel erg beperkt. Natuurlijk zijn er nog tal van andere opties maar die zijn of minder goed,veel duurder of je moet zelf gaan "prutsen". Zucht..... je zou DJI haast aanklagen.
Dji krijgt op dit moment een storm van kritiek over zich heen. Waar ik een beetje op hoop is dat ze de Geo op een andere manier gaan implanteren, bv als pop up waar je zelf kunt beslissen of je opstijgt of niet.