DJI quadcopter set of voor hetzelfde geld een hobbyking quadcopter samenstellen?

Hallo mede modelbouwers !

Wat kan ik het beste bestellen:

Een complete DJI quadcopter set of voor dat geld een quadcopter samenstellen van hobbyking onderdelen?

Alvast bedankt.

Gewoon een dji set kopen , zoals emil aangeeft ; meer als bewezen ......

Ben zelf nieuw in deze rc tak en heb genoeg verschillen gezien en ben toch voor de dji gegaan.

DJI is gewoon de golf van de multiwereld..

betrouwbaar
goede garantie
prijsvast
beetje aan de prijs..
iedereen heeft hem.
beetje saai geval ondertussen..

er zijn meer winkels dan HK trouwens..
GLB heeft ook een hele bubs complete sets te koop..
maar geen garantie zoals bij DJI. dat dan weer niet..

de andere niet dji sets zijn eigenlijk alles tussen een lada en een lambo..
van slecht en goedkoop tot ongelofelijk goed en duur...

maar kijk gewoon eerst eens voorbij hobby king..
HK is china.. en uit china komt heeeeeeel veel spul voor de multi's die HK niet heeft..

ik zou voor een dji gaan zoals emil al zij, goed en bewezen ,lekker makkelijk en je weet zeker dat het voor elkaar gemaakt is.

Precies....
En dat is ook weer jammer...Als je een beduidende betere kan krijgen, in dit geval een dji set ;)

(ik druk me niet uit in auto's, ben meer brommer man... dus dat zal een honda dream 50 worden) ;)

Als je het geld hebt voor DJI gewoon kopen dan.

Wil je nog wat geld over houden en eerst kijken of het iets is voor je, dan kan je ook een denken aan bijvoorbeeld een RM setje van rctimer ( wel meteen e-props van graupner erop ) met een goedkoper besturings printje ( kk board / multiwii etc ) denk je aan de Naza controller dan zou ik gewoon een set van DJI nemen. ( ga je voor de porsche motor koop dan ook de porsche om in vergelijk met auto's te blijven )

Ik ben zelf voor de RM450 met Multiwii crius gegaan met e-props en ik ben zeer tevreden.

Back