Typo's is mijn trade mark, moet jij weten, denk dat IEDEREEN dat wel weet...
En de naam dekt precies wat ik wil gaan doen. En dan mag ik best even de naam noemen toch ? De beste man is hier niet meer actief, leest vast nog wel, maar post niet meer.. (reden laat ik om het even)
Gelukkig is er nog een profi bedrijf! (dat bedrijf) Als je dat soort dingen met mij moet doen komt het (iig nu) niet goed, Nee dan kun je eerst beter daar heen!
Geen idee wat hij ervoor vraagt, vast meer dan ik..

Maar hij heeft ook een stuk beter materiaal en een stukje ervaring, iets wat ik nog moet opbouwen. Daarnaast denk ik niet dat wij dezelfde doelgroep hebben. De genen welke intresse getoont hebben (lees ik ben gevraagd) hebben hele andere idee-en dan dat ik op de website van de man kan lezen. GELUKKIG!
Der is al haat en nijd genoeg, en ik hoef er niet van te leven van deze lucht opname hobby.
Sterker nog ik ben nog niet eens actief in deze werled, wacht nog op geld voor een gimball.. Ben freelance, en ik werk met jongeren met een ASS stoormis, DAAR verdien ik me geld mee. Deze hobby KOST me geld.
Maar goed ik heb jouw ook al een aantal keren horen zeggen wat jij met je werkpaard wilt doen, dus wat dat betreft, snap ik het niet.. Denk niet dat ik hier "klanten trek" , want de meeste modelbouwers zijn al getrouwd

En portret foto's van de gemiddelde modelbouwer ?, haha nee dan ben je op de kunstacedemie beter af, geloof me! Daar komt ook 98% van de opdrachten vandaan.
Mijn oprechte en welgemeende excuses als je dit als reclame ziet.
Ik mag toch aannemen dat je hierin een uitzondering bent.
Ik heb nog nooit een foto reportage aan dit forum over gehouden. Dus promoten, nee ik denk het niet.
Heb ooit wel een wazige aanbieding gehad voor mijn highlift (de fotos waren door dezelfde meneer gemaakt als van die site) En daar was geld mee te verdienen, maar dat was zo wazig, en schimmig dat ik dat niet vertrouwde... Ik heb hem doorgestuurd naar de eigenaar van de foto's en daarmee was de kous af, iig voor mij... Want hij wou dat ik die foto's leverde (dus gemaakt door Aaldert) en ik zou betaald krijgen) Zo werken we niet....
Maar goed, zie het zoals je wilt zien, en als je echt denkt dat het ernstig verkeerd is doe even een kwalijk bericht... Kunnen de mods erover oordelen. Want dat ben ik iig niet meer..... Als zou je soms anders denken....
Ontopic it is ...(hou me verder der buiten)
mvrg: Emil