DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
wat denk jezelf?

dat Wookong klanten een kopie kopen? of de orginele.

Ik denk dat dit per klant zal verschillen, zeker als ik kijk hoe DJI (tot nu toe) met zijn Wookong klanten om gaat. Door de upgrade van de GPS voor de NAZA en de functie's welke deze er bij heb gekregen (wat ik ze echt wel gun), voel ik mij als Wookong klant toch min of meer bekocht. En als ik de verschillende forums lees ben ik echt niet de enige die daar zo ver denkt.

tot nu toe wat ik gezien heb bij rctimer en andere clones ben ik nergens bang voor.

Nou sorry maar het RM450 V2 en RM550 V2 frame vond ik er persoonlijk toch echt zeer goed uitzien...

Wat betreft de service en garantie heb je zeker een punt, maar dat is een keus die je zelf maakt als klant als je goedkoop wilt winkelen...

Maar ik begrijp gerust dat jij op deze zaken een hele andere kijk hebt als DJI leverancier zijnde, dan ik als klant.
Dus laten we het hier maar bij houden ;)

Laatst bewerkt:
Dit staat op de website van DJI

Ze zijn er duidelijk niet blij mee

Announcement:
In light of the recent event at RCG concerning MS-800 (DJI S-800) clone or counterfeit, DJI takes this seriously. We filed two patents on S-800 (Patent Pending 201120275378.4 201120436743.5) several months ago. Our legal team is the process of contacting RCTimer. We hope this issue can be resolved. However, RCTimer business registration presents a challenge.
At the mean time, there is no evidence RCTimer MS-800 exists since they use photo from DJI website. We would like to ensure our working relationship remains strong during this time awaiting legal team result and direction on the matter.

Attention:
DJI-Innovations has confirmed that DJI S-800 being offered/sold by RCTimer.com under MS-800 is counterfeit copy of the original S-800 despite the use of different product ID. DJI believes it is a danger in using MS-800. DJI will not be held for all liability and will not support any warranty or service in regards to them.

Begrijp er geen ene m**r meer van.
Eerst kopieeren de chinezen alles wat ze kunnen en nu doen dezelfde landgenoten dat bij dezelfde landgenoten.
Moeten ze zich nu voelen hoe dat is om produkten te kopieeren!
Lijkt mij gewoon verkoop politiek van DJI.
De 'valse S800' wordt hoogswaarschijnlijk onder andere goedkopere produktie methode vervaardigd door DJI zelf dus met andere woorden, koopt niemand de 'originele duurdere' hebben ze toch omzet bij de kopie versie.
Weet ervan mee te praten en ken idd de chinese filosofie.

Dat is speculatie

Juist ja!, ...vooral als ik dat persoonlijk heb meegemaakt...mooier nog: nog steeds meemaak in mijn eigen middelen aldaar!...Sorry, ik praat over bijna 12 jaar techniek, ontwerp en produktie van onze eigen Hollandse bodem.

Dat geloof ik meteen en ik weet ook wel dat het gebeurt maar het blijft speculeren in dit geval, of heb je bewijs?

Dat geloof ik meteen en ik weet ook wel dat het gebeurt maar het blijft speculeren in dit geval, of heb je bewijs?

Bewijs??? tsss..., genoeg achter de kiezen incl juridisch problematiek inzage octrooi/ norm ala EU , (man je moet wel weten wat er gebeurd als wij slapen!) ...
Je moet wel heel zeker van je zaak zijn, wil je hierover praten, met name hier op een doodnormale forum...

Laat de mensen daar rustig waar ze mee bezig zijn, hebben wij hier geen ABSOLUUT geen belangen bij, ..evenals de DOUANE hier die eventueel met stappen wil ondernemen,....

Up to the rest, back on topic or not.

Ik snap je frustratie maar in de specifieke geval blijft het speculatie.

Je moet wel heel zeker van je zaak zijn, wil je hierover praten
Ik beweer niets, dus van welke zaak moet ik zeker zijn

Maar laten we idd weer ontopic gaan

Net mijn 6s 5000 mAh lipo's binnen gekregen, nu maar hopen dat de S800 snel leverbaar is :cool:

Ik snap je frustratie maar in de specifieke geval blijft het speculatie.

Gefrusteerd ben ik zeker niet, speculeren al helemaal niet, ...;)

Ik beweer niets, dus van welke zaak moet ik zeker zijn

Niet dat je beweert, maar je wilde toch bewijzen hebben?? ...;)

Intrepeteer ik dat goed dat je nu al een accu hebt voor je toekomstige S800?

Ja klopt, de accu's waren nu al binnen, vorige keer moest ik bijna 4 weken wachten en nu maar 4 dagen. Dus ik denk bestel ze al vast.
S800 zou deze week afgeleverd worden maar ik kreeg een mailtje van Digitech dat het toch wat langer gaat duren.

Ik wacht het rustig af :rolleyes:

Nou, geluk heb je wel, zo snel geleverd.
Meestal heb ik zeker 2 tot 3 weken alvorens mijn accu's binnen zijn vanuit DE en bestel die toch regelmatig.

Wordt de S800 jou eerste Hexa project in die grootte of heb je al eerdere calibers van die maten gehad?

ik heb ook een paar accu's gekocht bij maxamp die 11000 mah knotsen.
zal eens kijken wat die doen.
tot nu toe hebben we de beste resultaten met 2 x 5800 5S
op een 8000mah 6S hadden we 17 minuten
5S 8000 16 minuten (240 gram lichter)

Bedoel je dat de 5s 8000 240gram lichter is dan de 6s 8000 of 2x5s 5800?
Want dan wil ik wel voor de 5s 8000 gaan. Die ene minuut maakt mij niet zoveel uit.

Ik vlieg mijn s800 met 2x 6cell 5000mah en vlieg 11minuten en dan heb ik nog 25 a 30% in de accu. Ik moet wel zeggen dat ik vooral hoover voor het maken van foto's.

Dit is mijne ik moet enkel de rode led arme nog eens verwissellen. Er zitten 4 groene led armen bij en 2 rode.
Ik heb hier met de bouw geen rekening mee gehouden omdat ik toch aparte leds heb.
Maar nu ga ik ze toch eens verplaatsen.

21.jpg

22.jpg

Ik vind dit filmpje best wel indrukwekkend zeg

S800 + Zenmuse

Laatst bewerkt door een moderator:
Back