DJI S800 Spreading Wings

• Topicstarter Topicstarter AKruims
  • Startdatum Startdatum
Verzendingsgegevens

Verzenddatum
helpIcon.gif

Jun 12, 2012

Verwachte aflevering
helpIcon.gif

Jun 14, 2012 voor 6:00 PM

:morning:

Nice!!!

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de NL gebruikers! Wereldwijd zie je toch wel wat kritiek ontstaan (speling, slecht te balanceren props, slecht contacten van de armen). Zijn dat ook hier in NL de ervaringen?

Nice!!!

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de NL gebruikers! Wereldwijd zie je toch wel wat kritiek ontstaan (speling, slecht te balanceren props, slecht contacten van de armen). Zijn dat ook hier in NL de ervaringen?

vlieg er zelf een al een maand of 2.
nog geen problemen , propellors konden beter.
beter balanceren is een must.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de NL gebruikers! Wereldwijd zie je toch wel wat kritiek ontstaan (speling, slecht te balanceren props, slecht contacten van de armen)

Heb je bronnen?? ik kan er weinig over vinden.

vlieg er zelf een al een maand of 2.
nog geen problemen , propellors konden beter.
beter balanceren is een must.

Dat is goed om te horen! De mensen die 'klagen' hebben er al aardig wat vlieguren op zitten en gebruiken hem ook stevig met load. Hoeveel vlieguren heb jij er al inzitten?

Heb je bronnen?? ik kan er weinig over vinden.

RcGroups bijvoorbeeld.... Onder andere dat de armen ook niet zo stevig zijn. Met onderstaande ben je dan mooi klaar zonder reserve parts.. :(

a4926870-127-dji004.jpg

Ben eens benieuwt wanneer de wisselstukken beschikbaar gaan zijn want krijg van niemand antwoord op deze vraag.

Misschien weet iemand dat hier.

En wat de stukken betreft ik vind ook alleen het voorbeeld van rc group.
Hoop dat ze niet echt zo veel op treden. Heb er namelijk ook een hele bundel onder hangen. In totaal zit ik op 6.5Kg

Mijn mening is en blijft dat het geen slecht toestel is heb er nu zo'n 5Hr vlieguren op zitten op zo'n 2 weken tijd en is nog steeds goed in orde. Maar wie weet het kan altijd fout gaan. We hopen natuurlijk van niet.

Onder andere dat de armen ook niet zo stevig zijn. Met onderstaande ben je dan mooi klaar zonder reserve parts

Zomaar of crash??

Is dit het enigste voorbeeld??

Want van 1 post in een forum maak ik me niet zoveel zorgen.

Ik weet uit welke topic dit komt, totale nonsens als je het mij vraagt.
Die foto bewijst niks.
Voor mijn part hebben ze dat stuk afgebroken in een schroefbank, als je begrijpt wat ik bedoel.

RcGroups bijvoorbeeld.... Onder andere dat de armen ook niet zo stevig zijn. Met onderstaande ben je dan mooi klaar zonder reserve parts.. :(

a4926870-127-dji004.jpg

heb inmiddels spare parts besteld.
we zullen in ieder geval 2 kisten uit elkaar trekken en de delen los verkopen.

props krijgen we zat binnen , maar ook pas in ongeveer 14 dagen.

het voorval an zo een schade van een arm kan alleen door een crash gebeuren , die valt er niet zomaar af.

wij hebben inmiddels ook al een uur of 15 erop zitten , heb een aantal props gesloopt.
voor de rest blijft alles mooi zitten.

Er zijn nu al 3 gevallen bekend waar de s800 ineens vol naar links of recht ging en een flip maakte. Lijkt er op dat het een esc of motor issue was. De volgende users op rcgroups haden dit: tntjet, Jasper, fuckdji.

Gisteren de nieuwe firmware geïnstalleerd en nu lopen de esc naar een vrij hoge temperatuur je kan juist je hand er tegen houden.
Nu lees ik veel klachten over het zelfde probleem maar niemand weet echt of dat kwaad kan. Weet hier iemand daar raad mee?

Back